rizik
ZAŠTITA POTROŠAČA: Pooštravaju se pravila za reklamiranje kriptovaluta
Regulisanje ove industrije će umanjiti rizik da potrošači budu oštećeni, i osigurati da isti dobiju prave podatke, te da naprave "informisane odluke", navodi se dalje u saopštenju
Britanska vlada je najavila da planira da pooštri pravila kada je u pitanju reklamiranje kriptovaluta, kako bi potrošače zaštitila od netačnih tvrdnji.
Iz Uprave trezora Velike Britanije saopšteno je da će reklame za kriptovalute biti "usklađene sa ostalim reklamama iz oblasti finansija", te da će time biti osigurana fer i čista marketinška igra.
Takođe, "nova pravila će u isto vreme podsticati inovacije i štititi potrošače", piše Financial Times, prenosi portal Biznis.rs.
U saopštenju za javnost, Uprava trezora procenjuje da 2,3 miliona ljudi u Ujedinjenom Kraljevstvu poseduje neki oblik kriptovalute, te da je primetno da neki korisnici ne razumeju u potpunosti šta kupuju. To znači da postoji rizik da neki od ovih proizvoda budu "pogrešno prodati".
Regulisanje ove industrije će umanjiti rizik da potrošači budu oštećeni, i osigurati da isti dobiju prave podatke, te da naprave "informisane odluke", navodi se dalje u saopštenju.
Ova odluka dolazi mesec dana nakon što je regulator reklamnog sektora u Ujedinjenom Kraljevstvu uputio kritiku kripto industriji na račun brojnih problema do kojih je dovelo obmanjujuće i neodgovorno reklamiranje, izdajući presudu kompanijama kao što su Coinbase i eToro.
Britanska agencija za nadgledanje reklama otkrila je da je sedam kompanija prekršilo standarde reklamne industrije kroz online kampanje i promocije sa influenserima na društvenim mrežama.
Bonus video:
(Espreso/Biznis.rs)