užas
BEOGRAĐANINU STIGAO RAČUN OD 20.000 DINARA UZ INFOSTAN! Pogledajte zbog čega je nastao ovoliki dug
Kako su ranije rekli, "Infostan" pokušava da naplati zaostala dugovanja
Iako su opomene počele da stižu sredinom ove godine, pojedini građani i dalje su iznenađeni ovom kovertom u sandučetu. Naime, zajedno sa računima za komunalije, pojedini sugrađani u sandučićima su zatekli i koverte JKP "Infostan tehnologije", sa opomenama pred utuženje.
Ranije, "praštalo" se i po nekoliko meseci kašnjenja a sada stiže opomena pred utuženje koja glasi na 8 dana. Ukoliko osmog dana ne platite, već devetog se sugrađanin utužuje.
Takav je bio slučaj i sa sagovornikom Telegrafa.
- Kupio sam stan na kredit, još se nisam uselio i ostala su mi dva računa koja sam hteo odjednom da platim. Otišao sam deseti dan da proverim u lokalnoj filijali Infostana i ukazali su mi da su me utužuli tačno deveti dan. 20.000 su troškovi utuženja koji su mi dospeli uz uplatnicu - kaže za naš portal S. B. (49) iz Beograda.
Dakle, čak i dug od nekoliko stotina dinara vredan je preteće pošiljke.
- Korisnici mogu uložiti reklamaciju na iznos direktno davaocu komunalne usluge ili nama, a mi ćemo je proslediti nadležnom preduzeću na rešavanje - kažu u "Infostanu". - Ukoliko preduzeće koje isporučuje komunalnu uslugu utvrdi da je reklamacija opravdana, po nalogu davaoca usluge vrši se korekcija zaduženja, o čemu se obaveštava korisnik. Preduzeće je korisnicima omogućilo da sve reklamacije mogu poslati elektronskim putem.
Kako su ranije rekli, "Infostan" pokušava da naplati zaostala dugovanja. Tako je počelo dostavljanje opomena pred utuženje, kako bi se sugrađanima omogućilo da neizmirene obaveze plate pre pokretanja postupka prinudne naplate i kako ne bi plaćali dodatne troškove predujma i kamate. Prema evidenciji sistema objedinjene naplate, broj postupaka prinudne naplate kreće se između jedan i dva odsto.
(Espreso/Telegraf Biznis)