PROMENE
KOMPANIJA FEJSBUK SE OD SADA ZVANIČNO ZOVE META: Nema prepoznaljivog slova F, tu je i novi LOGO (FOTO)
Njegova prošlondeljna najava ribrendinga kompanije koja u vlasništvu ima i Instagram i WhatsApp izazvala je pometnju i nagađanja na društvenim mrežama
Osnivač najpoznatije društvene mreže Fejsbuk Mark Zakerberg saopštio je da je ova kompanija i zvanično promenila ime. Od sada se zove Meta.
Njegova prošlondeljna najava ribrendinga kompanije koja u vlasništvu ima i Instagram i WhatsApp izazvala je pometnju i nagađanja na društvenim mrežama.
Za sada, na zvaničnoj Fejsbukovoj stranici još piše "Facebook" ali je logo već promenjen:
Čak ni zaposlenima u kompaniji nije bilo poznato novo ime, prenose mediji, a danima se nagađalo koje će novo ime poneti.
Čuveno slovo F, po čemu je svuda u svetu bila prepoznatljiva, ova kompanija se sada odlučila za logotip koji predstavlja simbol beskonačnosti, blago nagnut, kač podsećajući na perecu, kako su mnogi već primetili.
Jedino što je iole ostalo zajedničko sa starim brendigom su nijanse plave boje.
Ovaj potez naglašava kako Mark Zakerberg, izvršni direktor, planira da preusmeri svoju kompaniju iz Silicijumske doline na ono što vidi kao sledeću stanicu u digitalnom svetu, a to je ujedinjenje različitih digitalnih svetova u nešto što se zove metaverzum.
U isto vreme, ribrending Fejsbuka može pomoći da se kompanija "oslobodi" ili bar udalji od mnogih kontroverzi sa kojima se suočava u poslednje vreme.
"Puno sam razmišljao o našem identitetu. Nadam se da ćemo vremenom biti viđeni kao metaverzalna kompanija" rekao je Mark u lajvu na svojoj društvenoj mreži.
Naziv "Meta" zasnovan je na Zakerbergovim ponovljenim referencama o "metaverzumu" i "Horizontu" kao nazivu za Facebook.
(Espreso / Kurir)