UŽAS
BEOGRAĐANKA PREBLEDELA KAD JE DOBILA RAČUN! Majstor joj zamenu lustera naplatio skoro 5.000 dinara
Ja imam samo 3.000, kako je moguće da je to toliko? - upitala je ona majstora.
Da je svako majstor svog zanata slažu se mnogi, pa se tako i za sitne popravke po kući odlučuju da pozovu i plate nadležne. Iskustva, međutim, govore, da su nakon što jedva dođu do majstora, građani danas u još većem šoku kada on ode, jer na kraju ispadne skuplja dara nego mera.
Neprijatno iskustvo ovih dana doživela je M.J. iz Beograda. Nakon što joj se otkačila staklena plafonjera, a i zbog straha da sama "čačka" zbog struje, pozvala je električara, a njegov dolazak, cena i komentar nakon urađenog posla bio je poput "strujnog udara".
Na internetu je pronašla registrovan servis i uspela da zakaže dolazak majstora za nekoliko dana. U međuvremenu se posavetovala u prodavnici lustera o pomenutom slučaju, gde su joj rekli da je do toga verovatno došlo jer je stakleni luster previše težak za plafon od stiropora u njenom stanu i da bi trebala da kupi nešto lagano, na šta se ona i odlučila.
M.J. je kupila led luster koji je koštao 1.100 dinara, majstor ga je brzinom munje i namestio, a onda i ispostavio račun od 4.500 dinara.
- Ostala sam u šoku jer sam u novčaniku imala samo 3000, misleći da nameštanje plafonjere ne može više da košta. Tako sam mu i rekla. Ja imam samo 3.000, kako je moguće da je to toliko? - upitala je ona majstora.
Kako kaže, majstor joj je objasnio da je to cena jer je zvala servis, a da je zvala njega privatno bilo bi mnogo jeftinije, pa joj je ostavio svoj kontakt za naredne popravke. M.J. dalje priča da je električar bez pogovora prihvatio to što ona nema ostatak novca, napisao joj račun od 3.000 dinara i prokomentarisao kako je pola posla uradio za džabe.
Nakon što je podelila ovo iskustvo sa starijim komšijama, oni su ostali u šoku, i nisu mogli da poveruju. Neki od njih su naveli kako su slično prošli sa drugim popravkama, i da se od tada uglavnom odlučuju da kupe novi kućni elemenat kada dotraje stari, jer majstori za to naplaćuju i više nego što košta sam proizvod.
Ona kaže da je pre par godina imala jako loše iskustvo sa majstorom koji je trebalo da popravi bojler. Nakon što je izvadio sve kablove iz njega, tražio je od nje da mu na jutjub kanalu nađe tutorijal koji objašnjava kako se kablovi vraćaju, jer sam nije znao to da uradi.
(Espreso/Blic Biznis)