Foto: Profimedia

OPA

RIJANA JE OD DANAS ZVANIČNO MILIJARDERKA: Njeno bogatstvo frapiralo svet, ovoliko je "TEŠKA"!

Veći deo ostatka njenog bogatstva potiče od pevačicine kompanije za donje rublje "Savage X Fenty", vrednom 270 miliona dolara, a onda sledi zarada od njene muzičke i glumačke karijere

Objavljeno: 04.08.2021. 16:59h

Slavna pevačica Rijana sa Barbadosa zvanično je postala milijarderka zahvaljujući svojoj kompaniji "Fenty Beauty" koju je osnovala 2017. godine.

Rijanino bogatsvo se trenutno procenjuje na 1,7 milijarda dolara, piše Forbs, što je čini najbogatijom muzičarkom na svetu odmah iza Opre Vinfri kao najbogatije zabavljačice.

Međutim, nije je muzika učinila tako bogatom. Najveći deo imovine je stekla (1,4 milijardu dolara) od svoje kozmetičke linije "Fenty Beauty", koja je u njenom vlasništvu 50%.

foto: Printscreen Instagram

Veći deo ostatka njenog bogatstva potiče od pevačicine kompanije za donje rublje "Savage X Fenty", vrednom 270 miliona dolara, a onda sledi zarada od njene muzičke i glumačke karijere.

Rijana nije jedina slavna osoba koja je iskoristila svoju popularnost na društvenim mrežama, gde je prati 101 milion ljudi na Instagramu i 102,5 miliona na Tviteru, da izgradi svoj brend lepote.

Podsetimo, "Fenty Beauty", kompanija kao njeno zajedničko ulaganje, 50-50%, sa francuskim konglomeratom LVMH, koji vodi Bernard Arnault, druga najbogatija osoba na svetu, pokrenuta je 2017. godine sa ciljem inkluzivnosti. Njihovi proizvodi su u različitim bojama, u oko 50 nijansi, a za reklamu angažuju i žene druge boje kože.

Do 2018. godine linija je donela više od 550 miliona dolara prihoda, prema LVMH-u i nadmašila druge poznate brendove poput kozmetike Kajli Džener, Kim Kardašijan i Džesike Albe.

"Fenty Beauty" vredi 2,8 milijardi dolara, procenjuje Forbes. I svi znakovi ukazuju na to da kompanija nastavlja da raste. U svom godišnjem izveštaju za 2020, LVMH je rekao da je "Fenty Skin", koji je lansiran prošle godine, krenuo sa "veoma obećavajućim početkom“, kao i da je "Fenty Beauty" "zadržao svoju privlačnost kao vodeći brend šminke“.

Bonus video:

(Espreso)