Ritejl parkovi su sigurno dobili više pažnje nego pre pandemije, Foto: Promo

SAVRŠEN MIKS ŠOPINGA I RELAKSACIJE

STOP SHOP SVE POPULARNIJI: EVO ZAŠTO SU RITEJL PARKOVI IZVUKLI NAJBOLJE IZ KRIZE

Ritejl parkovi su sigurno dobili više pažnje nego pre pandemije

Objavljeno: 30.06.2021. 16:00h

Pandemija virusa COVID-19 je radikalno promenila svet i, iako je ritejl sektor jedna od najviše pogođenih industrija, menjajući ponašanje potrošača kada je u pitanju kupovina, čini se da su ritejl parkovi bili atraktivna opcija za šoping – svakako atraktivnija od tržnih centara. Jedan od najboljih primera je IMMOFINANZ-ov brend ritejl parkova STOP SHOP, koji se pokazao veoma uspešnim i u skladu s tim - sve je popularniji!

Izvan grada i na otvorenom - dobitna kombinacija

Ritejl parkovi, koji se često nalaze tik izvan grada - što znači daleko od gužve, poznati su kao savršen miks šopinga i relaksacije na otvorenom, pa su tako mnogi ljudi tu priliku iskoristili za zabavne, ali bezbedne, aktivnosti na otvorenom za decu i porodice. STOP SHOP-ovi rođendani i letnje sportske aktivnosti sa veštačkom stenom za penjanje i sportskim poligonom, zajedno sa vrednim poklonima za posetioce – ritejl koncept koji ovo omogućava pokazao se sjajnim, čak i u vreme krize.

Tokom svih ovih mini-događaja, STOP SHOP je, sprovodeći sve neophodne bezbednosne mere, ostao sigurno mesto za kupovinu, a to je i zvanično potvrdio Centar za bezbednu kupovinu (SSC), nezavisna kompanija iz Švedske, koja procenjuje sigurnost šoping centara i ritejl parkova širom sveta.

foto: Promo

Proizvodi po povoljnim cenama u odnosu na kvalitet

Kako je kriza nametnula i potrebu za pristupačnijim proizvodima, STOP SHOP je bio savršeno mesto za porodice koje vode računa o cenama, pružajući široku paletu proizvoda po povoljnim cenama u odnosu na kvalitet. Diskonti su bili veoma uspešni zbog porasta svesti potrošača tokom teškog ekonomskog perioda, što je takođe vidljivo u STOP SHOP portfoliju, koji je fokusiran na isplative formate i, shodno tome, relativno je otporan na krizu.

Ritejl parkovi su sigurno dobili više pažnje nego pre pandemije, a stručnjaci veruju da ovaj format ima svetlu budućnost. IMMOFINANZ, vodeći investitor u oblasti komercijalnih nekretnina na tržištu Centralne i Istočne Evrope, svakako ostaje otvoren za nove mogućnosti kada je u pitanju STOP SHOP, s obzirom na to da kompanija nastavlja širenje svog brenda ritejl parkova u Srbiji i da je izvršila akviziciju četiri nove nekretnine u Leskovcu, Šapcu, Somboru i Zaječaru. Srpski STOP SHOP portfolio sada uključuje 14 nekretnina.

(Espreso)