OPA
ĆALETOV SIN OTKRIO NA ŠTA SE LOŽE DEVOJKE, A NA ŠTA MUŠKARCI: Za oba pola ima REŠENJE, pa HIT!
Istini za volju, mnogi su ovog momka i prepoznali, pa su mu se javljali..
Nikola Keljanović, poznat i kao "ćaletov sin", nakon što mu je oduzet zlatni Porše sada kroz Beograd vozi "unikatan" automobil - "mercedes" sa Svarovski kristalima.
Svetlucavi detalji na autmobilu, koji se naročito ističu na suncu i pod jakim svetlom, Nikolu su koštali oko "tričavih" 10.000 evra. Automobil je upečatčjiv i nemoguće ga je ne primetiti, a dok smo se vozili kroz Beograd sa "ćaletovim sinom" mnogi su se okretali, otvarali prozore svojih automobila i gledali ovu mašinu.
Istini za volju, mnogi su ovog momka i prepoznali, pa su mu se javljali...
- Imao sam Audi, to je bilo pre četiri godine, bio je ceo kao ogledalo, pa sam imao jedan tirkizni, plavo-zelena, onda sam imao zlatni Porše. Sledeće što može da bude upečatljivo su kristali i uradio sam kristale, to je bila ideja. U početku su svi govorili: "Gde ćeš to da radiš, ko zna kako će da izgleda", a kada su videli auto niko nje rekao: "Seljački je, ružan je", svi kažu da je bomba. To je koštalo oko 10.000 evra - rekao je Nikola za Telegraf JETSET.
- Devojke više vole Svarovske kristale nego zlatnog Poršea, svi prilaze gledaju, slikaju se. Ovaj auto više gledaju žene, možda je malo ženski auto, a zlatni Porše su gledali muškarci - dodao je Nikola.
Nikola ističe da da automobil više gledaju žene nego muškarci, te da bi ga dao na korišćenje samo dvema pevačicama, a istakao je i da ga reperu Miliju baš nikako ne bi posudio.
Kaže, mnogo mu je iritantan.
- Ne bih dao auto Miliju, ne znam kakav je privatno, ali kako se plasira na Instagramu i kako ga ljudi opisuju po komentarima ne bih mu dao, jer me nervira kao pojava i sve te priče, njegov gas. Do pre dve godine si bio niko i ništa i sad odjednom najpopularnija zvezda, za četiri meseca. Ima dobre pesme, ali mi je antipatičan... - rekao je on.
- Provozao bih i dao automobil za spot pevačicama koje su aktuelne, jer bi mi to igralo ulogu za reklamu. Neko o kome bruje novine, jer to bi bila obostrana korist, realno. Pa, Karleuša je najpopularnija, njoj bih pre dao auto - ispričao je Nikola.
Bonus video:
(Espreso / Telegraf)