Prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanijeTikTok u Njujorku, Foto: Promo

odlična vest

DIGITAL DAY LITE! KAKO JE IZGLEDALA PROŠLA DECENIJA U INDUSTRIJI DIGITALA: Kako KIDAMO digital!

Glavne teme keynote predavanja i panela biće rekapitulacija krucijalnih dešavanja u digitalnoj industriji

Objavljeno: 14.05.2021. 13:44h

Za nama je teška godina, pred nama su jaki ljudi. Neki su bili jaki, neki još jači, a neki baš prejaki. Sve ovo je doprinelo da jubilarnih 10 godina konferencije Digital Day, proslavimo kao deo jedne priče, jedne zajednice i kao deo jednog sistema koji se pokazao sposoban da pokida sve izazove i postane još jači.

Deseta po redu, najznačajnija digitalna konferencija u regionu - Digital day, ovog puta u Lite verziji,biće realizovana 3. juna 2021. u hibridnom formatu, a baviće se svim promenama koje su se u prethodnoj deceniji desile pod sloganom “10 godina kidamo digital”. Jednodnevni konferencijski program doneće od govore na pitanja kako je izgledala protekla decenija u digitalnoj industriji i koliko je ona napredovala, kakve je promene donela i koliko uticala napromenu poslovne klime u zemlji i regionu.

foto: Promo

Kako smo evoluirali od jurnjave za fanovima, pratiocima i lajkovima, preko flash aplikacija i foto konkursa do toga da nas nekoliko korenitih promena algoritma dovede do uspostavljanja novih vrednosti: native sadržaja, influencer marketinga, upotrebe programatika i piksela u svakoj digitalnoj kampanji.

Glavne teme keynote predavanja i panela biće rekapitulacija krucijalnih dešavanja u digitalnoj industriji i digitalnoj zajednici od njenog postanka. Prisetićemo se šta je sve uticalo na to da se digital transformiše u ono šta danas predstavlja, kakvi su efekti tih promena, koliko su promene uticale na digitalne profesionalce i korporacije, njihove kampanje, kao i kakve nam je promene donela prethodna godina i kakva su predviđanja za period koji je pred nama.

Konferencijski program otvoriće Igor Černiševski, Head of Digital u Direct Media United Solutionsu predstavljanjem AdEX istraživanja za 2020. godinu u toku kog će biti prezentovani referentni podaci o veličini i obimu tržišta digitalnog oglašavanja na globalnom nivoui u Srbiji.Nastavak programa obeležiće 3 panel diskusijei 5 keynote predavanja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija.

foto: Promo

Prvi među keynote predavačima biće Ivan Radojičić, Brand Partnerships Manager kompanijeTikTok u Njujorku. Ekskluzivno prvi put u Srbiji nastupa predstavnik ove vrlo popularne društvene platoforme, koja u poslednje dve godine beleži fantastičan uspon u broju korisnika. Ivan u TikToku radi sa klijentima u FinTech vertikali, a pre TikToka je bio je menadžerski savetnik u kompaniji McKinsey & Company iBusiness Operations Manager u raznim start up kompanijama u SAD-u, Velikoj Britaniji i Srbiji.

foto: Promo

Zatim Gerton Bejo, osnivač i CEO, agencije Vatra, koji nakonstudija 2D i 3D dizajna i komunikacija u Velikoj Britaniji diplomirao dizajn i oglašavanje, a kasnije se specijalizovao za istoriju umetnosti u Velikoj Britaniji. Gerton više od 20 godina pruža usluge na polju dizajna, marketinga i oglašavanja stotinama klijenata iz različitih industrija u Albaniji i na Balkanu, gde agencija Vatra ima svoje prisustvo.

Soco Nunez de Cela, Interim Marketing Director iz Burger Kinga iBiljana Stojković iz oglasnika Sasomange, kao idrugi govornici čija će imena uskoro biti objavljena.

IAB MIXX Awards dodela biće održana nakonkon ferencijskog programa, 3. juna,kada će najboljim digitalnim agencijama biti svečano dodeljene nagrade za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.

Svi oni koji suzainteresovani moći će da prate video prenos uživo na veb straniwww.digitalday.rs ukoliko prethodno obezbe dekotizaciju.

Vidimo se na DDL!

O IAB Serbia Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godinesaciljem da aktivno podrža varast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnogmarketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 80 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.

Bonus video:

(Espreso)