opasna
KAKAV IDIOT, NOSITE SVOJA GADNA USTA DRUGDE! VLASNICA RESTORANA POSTALA IKONA: Na svaku kritiku odgovorila LIČNO
Naručili ste vegetarijanski obrok, a zatim nazvali radnju da biste se požalili da u njoj nema mesa
Vlasnica biznisa za dostavljanje kineske hrane postala je ikona interneta zbog svojih vatrenih odgovora nezadovoljnim kupcima.
Alice Čeng, šefica restorana Orijental Ekspres (Oriental Express) u Zapadnom Jorkširu sakupila je 149 kritika o sajtu "Just Eat" - i na svaki negativan stav je lično odgovorila.
Iako većina kupaca dodeljuje restoranu pet ili šest zvezdica, Čeng odbija da se "povinuje" žalbama nekih od "glupljih" kritika, rekla je za "Leeds Live". Tako kad se jedna žena požalila da je hrana užasna - usledio je brz odgovor.
"Naručili ste vegetarijanski obrok (Vegetarian Munch Box), a zatim nazvali radnju da biste se požalili da u njoj nema mesa. Poslali smo ono što ste naručili i u tome nije bilo ništa loše. Loša ocena pokriva vašu grešku. Molim vas, nemojte više zvati“, napisala je vlasnica.
Druga mušterija je zakukala da njen obrok "nije bio dobar, bio je mokar i bajat" i da je "većinu bacila", te da je dostava bila prilično skupa, prenosi portal Indy 100.
Odgovor je glasio: "Predlažem vam da se držite drugih dostavljača hrane i ponesete lažnu kritiku sa sobom".
Replicirajući na recenziju sa jednom zvezdicom, čiji je kompletan komentar izbrisan, Čeng je napisala: "Kakav idiot naručuje piletinu sa solju i biberom, a zatim se žali da obrok ima soli? Naša evidencija o isporuci pokazuje da ništa nije kasnilo i da je nije bilo hladno. Lažna kritika i ponižavajuće. Nosite svoja gadna usta negde drugde".
Još jedna mušterija - koji je restoranu dao bedne dve zvezdice od mogućih šest - rekla je da su joj obrok "totalno uništili mali komadići tučene suve piletine pomešane sa razmućenim gamborima".
Besni odgovor je glasio: "Hoćete li, molim vas, otvoriti oči i pročitati opise, poručili ste "Specijalno slatko i kiselo" (Special sweet and sour) koje sadrži kraljevske kozice. Dobili ste ono što ste naručili, pa kako je to naša greška? Hrana je bila sveža i savršeno kuvana".
Još jedan recenzent sa dve zvezdice nije napisao opravdanje za takav nizak rezultat, pa je Čeng odgovorila: "Hvala ti Kajle, zašto? Previše hrane, previše vruće, previše ukusno, isporučeno prebrzo?"
Govoreći za "Leeds Live", Čeng se branila rečima: "Ako pišete kritiku, budite iskreni".
"Ako smo zabrljali, odgovorićemo ozbiljno. Ako ne, očekujte zafrkanciju", dodala je.
Bonus video:
(Espreso / b92)