To znači da je Tik Tok postao ne samo mesto za raspravu o serijama, već i realna zamena za ono što su nekada bile recenzije u štampi, Foto: Profimedia

NOVI HIT

Tik Tok je od ove serije načinio APSOLUTNI HIT i definisao MARKETING novog doba - da li ste gledali WandaVision?

Jedan od razloga popularnosti, neki nagađaju, možda leži u TikTok-u, gde su obožavaoci nedeljama razvijali kratke teorije o skrivenim porukama svake epizode, stvarajući ogromnu količinu sadržaja povezanog sa serijom.

Objavljeno: 10.03.2021. 11:22h

FINALE serije WandaVision prikazano je u petak, a brojevi su pokazali da je to još jedan Disnei + hit. Međutim, iako je reč o seriji sa Marvelovim superherojima u prvom planu, VandaVision teško da bi se mogao nazvati klasičnim hitom jer bar na papiru to ne funkcioniše tako.

foto: Profimedia

Jedan od razloga popularnosti, neki nagađaju, možda leži u TikTok-u, gde su obožavaoci nedeljama razvijali kratke teorije o skrivenim porukama svake epizode, stvarajući ogromnu količinu sadržaja povezanog sa serijom. Od teorija preko plesova pa sve do zaraznih džinglova koji se pojavljuju u seriji. A kada se sve sabere i oduzme, sve ovo je pre svega savršena promocija i organsko stvaranje interesa koje je neprocenjivo za sve usluge strimovanja.

Ukratko, svi oni koji seriju još nisu gledali postali su svesni njenog postojanja, ali i činjenice da je moraju gledati, ako želi da bude deo internet debate.

foto: Profimedia

Ovo ne smete propustiti I ovo nije ništa novo, TikTok (ali i društvene mreže uopšte) od samog početka utiče na ukus korisnika, bili to filmovi, muzika ili ono što jedemo. Na kraju krajeva, to je takođe jedna od funkcija ovih platformi.

"Tradicionalni oblici marketinga nikada se ne mogu meriti preporukama prijatelja. Navijači se organizuju na društvenim mrežama i stvaraju meme koji ostavljaju utisak da se događa nešto važno što ne smete propustiti", rekla je profesorka Suzan Skot za CNN.

foto: Profimedia

Govorimo o 310 000 video zapisa i više od 2,4 milijarde pregleda od kada se serija pojavila, a to znači da je Tik Tok postao ne samo mesto za raspravu o serijama, već i realna zamena za ono što su nekada bile recenzije u štampi. Naravno, ne smemo zaboraviti činjenicu da Dizni i Marvel ništa neće prepustiti slučaju, jer su to franšize koje donose ogromne količine novca i u koje se mnogo ulaže. Uprkos donekle eksperimentalnom pristupu koji serija ima, ovo je i dalje očekivana serija, ali uvek je upitno da li će dominirati internet raspravom.

TikTok je savršena platforma za VandaVision Reddit, Jutjub i Tviter su takođe uobičajeni forumi za raspravu o seriji, ali TikTok se pokazao kao posebno plodno tlo za VandaVision jer su obožavaoci iskoristili kratki format savršeno za gomilu malih zagonetki koje serija krije.

foto: Profimedia

Ovo je takođe presudno za streaming usluge, koje moraju biti vrlo oprezne da bi njihov katalog bio prepun naslova o kojima ljudi pričaju uživo i na mreži. Naravno, ovo je za očekivati, jer su usluge streaminga najčešći posao i posao treba da bude hit.

Da li ćete zbog toga postati pretplatnik jedne od usluga? Ne nužno, ali ima mnogo onih koji će želeti da budu uključeni u ovu diskusiju. Napokon, serija koja podstiče diskusiju je najjače oružje bilo koje službe. Setite se samo Igre prestola. Neki su platili HBO Go samo u periodu kada se serija pojavila i iako će neki od njih otići po završetku serije, veliki deo pretplatnika će ostati jer znaju da će se za mesec dana pojaviti nova serija o kojoj svi pričaju .

Očekivanja VandaVision ima još jednu prednost, emituje se nedeljno, pa ovo produžava diskusiju. To stvara napetost i fanovi željno iščekuju svaku epizodu. Klasični TV pristup je ponekad daleko bolja opcija od Netflikovog pristupa.

foto: Profimedia

Međutim, postoji i druga strana ove priče, jer kada se na društvenim mrežama razvijaju maštovite i pažljivo izrađene teorije, ono što se zapravo događa može izgledati razočaravajuće. Završne epizode ​​često mogu biti razočaranje za većinu, jer kada fanovi nešto toliko vole, nemoguće je napisati nešto što će ih u potpunosti zadovoljiti.

Setimo se Izgubljenih.

Setite se Sopranovih.

Setite se Breaking Bada.

Setimo se Igre prestola.

I tako dalje.

Ukratko, TikTok može biti savršena platforma za promociju, ali i mesto gde se stvaraju besne gomile onih koji su stvorili svoje svetove, stvorene na osnovu svetova u kojima su u početku izgubljeni.

Bonus video:

(Espreso/Index Magazin)