hit
VODITELJKA MILICA KON JE DALA ČUDNA IMENA SVOJOJ DECI, a za emisija koju vodi kažu da je KIČ!
- Kič i šund su odlična kategorija, to nije ništa pogrdno - govori ona, dok joj je 2020. godina bila puna izazova
Voditeljka kaže da je ovako nešto moralo da se desi kako bi ljudi shvatili da je važno ponekada da sednu i popričaju sami sa sobom.
Milica Kon ističe kako joj suprug, muzičar Marko Kon, daje savete zlata vredne na svim životnim poljima.
- Tu i tamo mi da neki savet i mogu slobodno reći da je zlata vredan. On je jedan mudrac i najbolje savete daje ne samo meni već i drugima i to na svim životnim poljima - kaže Milica za „Blic“, a onda se osvrće na majčinstvo.
- Trudim se da budem dosledna majka. To je ključ. I to me je 2020. godina naučila. Deca vole doslednost. Da znaju šta ih čeka. Jak zid. Okvir u kojem mogu da se kreću. Tako da nisam ni jedno ni drugo. Ono što je važno, toga se držim, a što nije ispunjavam im želje - govori voditeljka koja zaključuje da Ernest i Klara ni na koga ne liče iz porodice.
- Baš su svoji. Imaju nijanse koje se naziru, ali su apsolutno jedinstveni - smatra Kon, koja vodi jednu od najpopularnijih i najgledanijih emisija „Brak na neviđeno“.
S obzirom na to da je sadržaj često komičan, pitali smo Milicu kako izdržava da se ne nasmeje.
- Naravno da se smejem, smejemo se svi zajedno, pa nas naš montažer grdi jer ne može da nas iseče. Tako da se sada kontrolišem maksimalno - iskreno kaže voditeljka za „Blic“ čiju emisiju karakterišu kao kič i šund.
- Kič i šund su odlična kategorija, to nije ništa pogrdno - govori ona, dok joj je 2020. godina bila puna izazova.
- To je godina koja me je često stavljala pred razmišljanje. Možda pre nisam tolika mislila i razmišljala o nekim temama. Tako da na tu godinu ću uvek gledati kao na životnu lekciju da treba da sednemo sami sa sobom i razmišljamo i analiziramo sebe. Druge nikako. Drugi su nebitni - poručuje Milica Kon za „Blic“.
S obzirom na to da je veliku popularnost stekla u emisiji „Brak na neviđeno“, Milica je spremna za nove televizijske projekte.
- Ako bude prilike, zašto da ne. Jedva čekam da vidim šta mi budućnost donosi vezano za posao - kaže voditeljka.
UŽIVAM POPULARNOST NA TIKTOKU
Voditeljka je sve više popularna na društvenoj mreži TikTok koju obično konzumiraju tinejdžeri. Kako i sama kaže, društvene mreže su budućnost.
- Biću objektivna: Zabavna sam, slatka, duhovita, ljudi a naročito deca me vole. Prosto, skromna sam, zar ne? To je popularnost. Društvene mreže su izuzetno važne za svaki posao kojim god da se bavite. To je apsolutno nov vid poslovanja. Bez toga ozbiljnog biznisa neće biti. Svedoci smo da su popularni mladi ljudi sa TikToka kastingovani da budu voditelji - govori Milica.
(Espreso/Blic)