tako je kako je
KAKO JE PANDEMIJA KORONE UTICALA NA ŽIVOT U SRBIJI: Digitalno smo pismeniji, ali...
Ukazano je da je pandemija dovela do porasta kreativnosti kod ljudi
Situacija izazvana pandemijom kovida-19 i mere distanciranja, dugoročno će se odraziti na biznis, modele poslovanja i budući način rada, zaključeno je danas na virtuelnoj konferenciji "WE - (ad)Venture: Biznis u šoku".
Ukazano je da je pandemija dovela do porasta kreativnosti kod ljudi, nametnula pitanje kako krizu kroz transformaciju poslovnih modela pretvoriti u šansu i skrenula pažnju na ličnu otpornost i značaj brige o sebi dok se krećemo ka onom što poslednjih meseci zovemo "novo normalno".
Preduzetnik Nikola Obradović, najuspešniji mladi menadžer Srbije za 2017. godinu istakao je da su za vreme pandemije ljudi postali digitalno pismeniji.
Tome ih je, kaže, naterao novi način života i rada, pa su prvo naučili mnoge termine koje ranije nisu znali, ali i počeli da koriste razne digitalne alate što će im u budućnosti svakako otvoriti nove vidike.
Obradović je, govoreći o preduzetništvu, rekao da svi ljudi ne mogu da budu preduzetnici, jer mnogi nisu u stanju da napuste zonu komfora i ono što se zove stalni posao i stalna plata.
Ukazao je da je za dobar posao važno imati tim u kome su ljudi spremni da daju malo više nego što je normalno, zatim kompanijsku kulturu i pronaći svoje niše odnosno mikro-niše, koje zapravo predstavljaju uskospecijalizovane oblasti, gde preduzetnik želi da plasira svoje proizvode.
Na konferenciji, pod pokroviteljstvom Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za inovacije i tehnološki razvoj u organizaciji Udruženja EduNS iz Novog Sada, posebna pažnja posvećena je preduzetništvu među mladima i ženama.
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Mondor)