NEVEROVATNO
KAKVO LUDILO: Ova torba košta čak 25.700 dinara i svi je ŽELE
Prvo mesto zauzela je dizajnerska torba srednje klase, a koja beleži povećanje interesa za 270 odsto
Poslednjih meseci jedna torba uspela je da zaseni Žakemusova mini-izdanja i da postane omiljeni komad. To je torba američkog brenda Telfar koja je toliko popularna da se rasproda u 15 minuta i za nju postoje duge liste čekanja. Najjeftiniji model košta oko 14.000 dinara.
Ima modnih komada koji kultni status steknu čim se pojave na tržištu, a uz to se stvara i lista čekanja, što samo potvrđuje koliko žene žude za tim.
Onlajn radnja Lyst, koja nudi i pretragu modnih artikala, proveravala je koji komadi su u poslednja tri meseca privukli najviše pažnje njihovih klijenata. Prvo mesto zauzela je dizajnerska torba srednje klase, a koja beleži povećanje interesa za 270 odsto, pišu na sajtu Womanandhome.com
To je torba američkog brenda Telfar, iza kog stoji 35-godišnji modni dizajner Telfar Klemens. Ova modna marka osnovana je u Njujorku 2005. godine, a njena specijalnost je uniseks odeća, pa ne čudi što je slogan brenda “Nije samo za tebe, za sve je”.
Torba koja je izazvala toliki interes javnosti, pa je u potpunosti rasprodata sa službene stranice brenda, zapravo je tzv. šoper model koji dolazi u tri veličine: mala za koju je potrebno izdvojiti oko 14.000 dinara, srednja koja vredi oko 17.500 dinara i velika čija je cena nešto više od 25.700 dinara. Takođe, ovi modeli su dostupni u čak 17 nijansi.
Ova torba pobudila je i veliki interes američke političke zvezde Aleksandrie Okasio-Kortez koja joj je posvetila i posebnu objavu na svom službenom Instagram profilu. A spoj politike i mode u ovom slučaju ne čudi budući da je mladi dizajner afroameričkog porekla i njegov brend se našao u žiži pokreta ‘Black Lives Matter’. Tako brojni modni stručnjaci smatraju kako smo zagrizli u novu modnu eru, a ova torba samo je simboličan primer promena u društvu.
Lyst navodi kako Telfar predvodi revoluciju u načinu kupovine, delimično podstaknut pandemijom i globalnim promenama. “Postoje jasni signali da potrošači i dalje vole modu, a ne samo trenerke ili majice s kapuljačom. Kupci su spremni da potroše na marke koje izazivaju uzbuđenje i radost bez obzira na globalnu nesigurnost”, otkrivaju sa pomenute stranice.
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Nova)