sjajne vesti
DOBROTVORNA AKCIJA: Zaječarsko i Banka hrane pokrenuli veliku nacionalnu kampanju "zajedno za obroke"
U saradnji sa Bankom hrane i potrošačima Zaječarskog započeta je velika akcija sa ciljem da se obezbedi 100.000 besplatnih obroka
Zaječarsko je srpski brend koji neguje domaću tradiciju i običaje. Ponosni što kroz naš brend Zaječarsko možemo da istaknemo ove vrednosti, ali i da pomognemo, pokrenuli smo nacionalnu kampanju „Zajedno sa obroke" da učinimo nešto lepo za one koji nisu u mogućnosti da sebi priušte osnovne životne namirnice.
U saradnji sa Bankom hrane i potrošačima Zaječarskog započeta je velika akcija sa ciljem da se obezbedi 100.000 besplatnih obroka.
Prikupljanje pomoći trajaće sve do 14. decembra, a priliku da učestvuju i daju svoj doprinos imaće svi koji u narednom periodu kupe Zaječarsko pivo.
Akcija je organizovana u periodu godine koji se obeležava porodičnim slavama, sledi Nova godina, potom i Božić, kao i drugi događaji kada se okupljamo u krugu porodice, i kada imamo više vremena da mislimo i brinemo jedni o drugima.
„Naša Zaječarska pivara još od svog osnivanja pre 125 godina, neguje tradiciju brige o zajednici u kojoj poslujemo. Tako je i ovog puta. Naša želja je da kroz akciju „Zajedno za obroke", zajedno sa svojim potrošačima, obezbedimo osnovne životne namirnice svima kojima je pomoć potrebna i da pomognemo onima koji nemaju“, rekla je Neda Đokić, direktorka marketinga kompanije HEINEKEN Srbija.
Banka hrane je istakla zahvalnost zbog inicijative Zaječarskog da se obezbede besplatni obroci za društveno ugrožene sugrađane.
„Zadovoljstvo nam je što smo u prilici da uz Zaječarsko uradimo jednu ovako važnu stvar za našu zajednicu i podsetimo sve na važnost dobročinstva i davanja. Svaki dan je prava prilika za tako nešto. Plan je da 100.000 obroka raspodelimo ugroženim građanima širom Srbije i tako im učinimo ovaj period godine lakšim", rekla je Katarina Žigić iz Banke hrane.
Akcija „Zajedno za obroke“ nastavak je humanitarnih aktivnosti Zaječarskog piva i akcija usmerenih ka humanitarnom radu, kao deo tradicije ovog domaćeg brenda, ali i želje svih zaposlenih u pivari da pomognu zajednici.
Banka hrane je humanitarna, neprofitna organizacija osnovana sa ciljem da doprinese smanjenju siromaštva, gladi i rasipanja hrane. Njena misija se zasniva na ideji širenja kulture davanja, volontiranja i promovisanja solidarnosti među građanima.
(Espreso.co.rs)