novine u KCV
VELIKE PROMENE U KC VOJVODINE: Porodice kovid pacijenata se sada na ovako mogu informisati o stanju svojih članova
Stokić je istakla i da su u kovid jedinice "ubačeni" i psiholozi, kao podrška za hospitalizovane pacijente, budući da sada provode više vremena u bolnici, jer je duže vreme lečenja, pa neki zahtevaju i psihološku podršku.
U Kliničkom centru Vojvodine otvoreni su posebni telefoni samo za informacije o stanju pacijenata u svakoj od kovid jedinica, i na intenzivnoj nezi, izjavila je direktorka KCV Edita Stokić.
- Već smo dobili informacije da rodbima pacijenata u pojednim jedinicama intenzivne nege nije mogla da dobije podatke, pa smo formirali posebne telefone, oformili sistem. Ograničeno je vreme davanja informacija, svaki dan od 15 do 16 sati - rekla je Stokić.
Dodala je da svaki pacijent, po prijemu u bolnicu, popunjava i formular u kojem navodi ko je osoba kojoj se može dati informacija o njegovom stanju.
U tom smislu, zamolila je da bi za svakog pacijenta interesovanje trebalo da pokaže jedna osoba u porodici, kako bi za sve pacijente mogli da daju informacije.
Stokić je istakla i da su u kovid jedinice "ubačeni" i psiholozi, kao podrška za hospitalizovane pacijente, budući da sada provode više vremena u bolnici, jer je duže vreme lečenja, pa neki zahtevaju i psihološku podršku.
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Tanjug)