Most če biti završen krajem 2022. godine, Foto: Marina Lopičić

IZGRADNJA NOVOG MOSTA

ZORANA MIHAJLOVIĆ IMA DOBRU VEST: Počelo pobijenja šipova za novi most na Savi kod Šapca!

Novi most preko Save kod Šapca je najvažniji i najzahtevniji objekat na trasi budućeg autoputa i brze saabraćajnice Ruma-Šabac-Loznica....

Objavljeno: 15.07.2020. 10:42h

Radovi na pobijanju šipova za izgradnju novog mosta preko Save od 1,3 kilometra, za autoput i brzu saobraćajnicu Ruma - Šabac - Loznica počeli su danas, a potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je najavila da most treba da bude završen krajem 2022. godine.

Pobijanje šipova je počelo kod mesta Mačvaniski Pričinović na obali Save, a ukupno će biti postavljeno 350 šipova.

Mihajlović je istakla da će građani tog dela Srbije dobiti važnu saobraćajnicu ukupne dužine oko 77 kilometara, na potezu Ruma - Šabac - Loznica i najavila da uskoro treba da počne i gradnja Fruškogorskog koridora, od Novog Sada do Rume, u dužini od 45 kilometara.

"Ovih dana idem po svim gradilištima u Srbiji kako bi dala podršku građevinarima koji i dalje rade, uprkos tome što situacija sa epidemijom nije laka u Srbiji, kao i nigde u svetu", istakla je Mihajlović i zahvalila građevinarima što rade.

Mihajlović je naglasila da je građevinarstvo veoma važno za oporavak srpske ekonomije od posledica epidemije korona virusa.

Novi most preko Save kod Šapca je najvažniji i najzahtevniji objekat na trasi budućeg autoputa i brze saabraćajnice Ruma-Šabac-Loznica.

Novi most preko Save kod Šapca biće dug ukupno 1,3 kilometra (sa tzv. navoznim rampama) i predstavlja jednu od tri deonice ovog projekta.

Ceo projekat Ruma-Šabac-Loznica vredan je 467,5 miliona evra, a ukupna dužina autoputa i brze saobraćajnice je 77 km.

Ovaj put važan je ne samo za ovaj kraj, za blizu 600.000 ljudi u Mačvanskom i Sremskom okrugu, koje direktno povezuje.

Ovaj put je i najkraća vezu izmedu Beograda i Novog sada sa BiH i Republikom Srpskom preko granicnog prelaza Badovinci (Pavlovica cuprija) i dalje prema Bijeljini ili prelaza Trbušnica kod Loznice.

To znaci da ce pomoći povezivanju dve zemlje u svakom smislu, privrednom, poslovnom, turističkom.

Na auto-put i brzu saobraćajnicu Ruma-Šabac-Loznica (77 km) nadovezaće se Fruškogorski koridor koji ćemo takode graditi, koji povezuje Novi Sad i Rumu (45,4 km), što ce činiti ukupno 122,4 km nove saobraćajnice od Novim koridorom od Beograda do Šapca ce se stizati za najviše 40 minuta, a do Loznice za 1 sat i 15 minuta! Cilj je da do kraja godine počnu radovi i na ostalim deonicama, auto-putu Ruma-Šabac (21 km) i brzoj saobraćajnici Šabac-Loznica (oko 55 km) kako bi i taj put imali za nešto više od tri godine.

Bonus video:

( Espreso.co.rs / Agencije )