novi način kupovine
I NIŠLIJE ĆE UMESTO NA PIJACI KUPOVATI NA FEJSBUKU! Pokrenuta je i zvanična grupa, to je jedini izvor robe
Ova inicijativa je naišla na iznenađujuće pozitivan odziv
Odlukom Gradskog štaba za vanredne situacije sve niške pijace osim kvantaške, zatvorene su pre dve nedelje, a da bi u novonastaloj situaciji pomogla poljoprivrednim proizvodjačima na selu i kupcima Tatjana Teodosijević pokrenula je na Fejsbuku grupu "Pijaca-NIŠKA-FRIŠKA", i prodaju i kupovinu preselila u virtuelni svet.
Teodosijević je agenciji Beta kazala danas da je na ovu ideju došla ; znajući da mnogi proizvodjači voća, povrća mlečnih i mesnih proizvoda, jaja i drugih proizvoda sada ne mogu da dođu do kupaca a to im je jedini izvor egzistencije, dok sa druge strane građani ne mogu da kupe kvalitetne domaće proizvode na koje su navikli.
Ona je kazala da je prijatno iznenađena velikim interesovanjem gradjana i dodala da se od 30. marta, kada je otvorila stranicu, do sada grupi pridružilo skoro 2.500 ljudi.
"Za sada je više onih koji žele da kupe proizvode, a manje onih koji prodaju. Razlog je verovatno to što ;oni koji imaju šta da prodaju rade na svojim imanjima i provode manje vremena na Fejsbuku, tako da im treba vremena da saznaju da grupa postoji", izjavila je Teodosijević.
Prema njenim rečima, pravilo je da su grupi nude samo nude poljoprivredni proizvodi, tako da Nišlije već sada putem grupe mogu da nabave sveže povće povrće, med, sir i jaja.
"Prodavci i kupci se sami dogovaraju oko prodaje i dopremanja robe. Svakako da bi proizvodjač došao u grad mora da ima profit i veći broj porudžbina ili nekoliko većih", rekla Teodosijević.
Ona je kazala da se ideja rodila zbog vanrednog stanja, ali da nema razloga da grupa "Pijaca NIŠKA-FRIŠKA" ne nastavi da živi i nakon okončanja epidemije korona virusa, jer je to u interesu u prodavaca i kupaca.
U cilju sprečavanja širenja epidemije korona virusa zatvoreno je 14 niških pijaca, a proljoprivrednim proizvodima se trguje jedino na kvantaškoj pijaci, ali kupci mogu da budu samo piljare i prodavnice.
Bonus video:
(Espreso.co.rs/Agencija)