FEBRUAR JE MESEC LJUBAVI
Kurir i Travelland poklanjaju 15 nagradnih putovanja! Glavna nagrada: PUT NA BALI ZA DVE OSOBE
Osvojte put u Grčku ili u neki od evropskih gradova
Dnevne novine Kurir u saradnji sa turističkom agencijom Travelland poklanjaju 15 nagradnih putovanja. Prijavite se i osvojite put u Grčku ili neki od evropsjih gradova. Glavna nagrada je PUT NA BALI ZA DVE OSOBE!
Sakupite sedam kupona i dostavite ih na našu adresu ili putem mejla zajedno sa pričom na temu: LJUBAV MOG ŽIVOTA - Ovako smo se upoznali!
PRIČA mora da bude iskucana na računaru ili ispisana čitkim štampanim slovima. Dužina teksta je maksimalno jedna A4 strana. Kupone s pravilima nagradnog konkursa objavljivaćemo u dnevnim novinama Kurir u periodu od 10. do 21. februara.
PRAVILNIK NAGRADNOG KONKURSA
Svaki čitalac koji želi da učestvuje obavezan je da:
- POPUNI SEDAM KUPONA
Kupone ćemo objavljivati u periodu od 10. do 21. februara. Svaki kupon će biti numerisan i obeležen datumom. Da biste učestvovali, datumi na kuponima koje ćete dostaviti treba da budu različiti.
2. POŠALJE IH ZAJEDNO SA ODGOVOROM NA ZADATAK
Popunjene kupone treba da slikate ili skenirate ukoliko prijavu šaljete mejlom ili isečete ako ih dostavljate lično u koverti ili šaljete poštom.
ADRESA
REDAKCIJA KURIRA (za akciju LJUBAV MOG ŽIVOTA - Ovako smo se upoznali! )
Vlajkovićeva 8, 11 000 Beograd
ili na mejl: konkurs@adriamedia.rs
Prijave treba da stignu najkasnije do UTORKA, 25. FEBRUARA, u 12 SATI. Imena dobitnika biće objavljena u petak, 28. februara.
NAGRADE KOJE MOŽETE OSVOJITI
Prvo mesto: vaučer za putovanje na Bali za dve osobe
Nagrade od drugog do petnaestog mesta: vaučer za putovanje za dve osobe za evropski grad ili apartman u Grčkoj u oktobru
Napomena: Nagrade se ne mogu zameniti za novac.
Vaučere je moguće iskoristiti u sledećem periodu:
- Za prvu nagradu: do 15. aprila ili u novembru 2020. godine
- Od drugog do petnaestog mesta: dogovarate se sa agencijom o raspoloživim terminima.
U akciji mogu učestvovati svi punoletni građani osim zaposlenih u kompaniji „Adrija medija” i članova njihove uže porodice. Svaki čitalac može učestvovati samo jednom za vreme trajanja akcije.
(Espreso.co.rs)