Foto: Promo

promo

Društvena odgovornost imperativ u godini jubileja: Kompanija dm donirala preko 46 miliona dinara zajednici u 2024.

Rekordni poslovni rezultati drogerijskog lanca su i u 2024. godini praćeni nizom solidarnih inicijativa

Objavljeno: 25.12.2024. 08:00h

Drogerijski lanac dm drogerie markt, jedan od lidera društveno odgovornog poslovanja u Srbiji, godinu svog jubileja završava u znaku brojnih humanitarnih aktivnosti, novčanih i robnih donacija. Naime, kompanija je u godini kada slavi dve decenije poslovanja u našoj zemlji, izdvojila 46,9 miliona dinara za realizaciju brojnih projekata i donacija usmerenih na razvoj i dobrobit zajednice.

Rekordni poslovni rezultati drogerijskog lanca su i u 2024. godini praćeni nizom solidarnih inicijativa, pa završetak godine tradicionalno postaje period za sumiranje poduhvata koji su uveliko postali simbol dm drogerie markt.

„Godina jubileja kod svih nas u dm-u budi poseban osećaj ponosa zbog svega što smo zajedno postigli u prethodne dve decenije, zahvaljujući nesebičnoj ljubavi i poverenju zajednice, saradnika, partnera ali i naših koleginica i kolega. Godinama pokazujemo da se mnoge prepreke mogu prevazići uz snagu solidarnosti i dobročinstva na delu. Motivacija za naše prepoznatljive humanitarne inicijative proizlazi iz toga što neprestano osluškujemo potrebe zajednice, pogotovo socijalno ugroženih kategorija, i potom preduzimamo konkretne korake da ih podržimo koliko god je to moguće. Kada iskrena želja da se nekom pomogne dolazi iz srca, i kada smo ujedinjeni u toj nameri, onda su rezultat sve male i velike pobede koje nas iznova inspirišu za neke nove poduhvate“, istakla je Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Milionske donacije kroz poduhvate koji osvajaju srca zajednice Među najvećim pojedinačnim donacijama izdvajaju se sredstva prikupljena u okviru jedinstvene inicijative Giving Friday. Zahvaljujući kupcima koji su prepoznali značaj ove akcije, dm je izdvojio za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije pet odsto ukupnog dnevnog prometa na Crni petak, u iznosu od 6.051.843,00 dinara.

Kompanija je donirala i pet miliona dinara Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR) za uređenje i opremanje roditeljskih kuća u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, kao i za podmirivanje tekućih troškova za narednu godinu. Boravak u ovim kućama omogućava porodicama da budu zajedno s decom tokom njihovog lečenja, pružajući im potrebnu sigurnost i podršku u najtežim trenucima.

U okviru digitalne inovativne platforme dmLIVE, krajem godine je realizovana i specijalna humanitarna emisija koju je pratilo 24.822 gledalaca, što ujedno predstavlja i iznos od 2,9 miliona dinara koji će kompanija usmeriti domovima za decu i omladinu bez roditeljskog staranja u nekoliko gradova u Srbiji.

Briga o mladima i podrška socijalno ugroženim grupama

Za pomoć najmlađima dm je raznim ustanovama i organizacijama uputio robu u vrednosti od gotovo 3 miliona dinara. Kompanija je tradicionalno podržala i obrazovni sektor kao najvažniji segment za edukaciju i razvijanje dece i mladih, izdvojivši preko 6,5 miliona dinara u vidu robe i opreme. Većina donacija na ovom polju sprovedena je zahvaljujući znatnom broju otvaranja i reotvaranja dm drogerija u 2024. godini, koji je propraćen prepoznatljivom humanitarnom notom.

Domovima za nezbrinutu decu i centrima socijalne zaštite dm je ukupno usmerio 4,9 miliona dinara, uključujući i donaciju u okviru humanitarne dmLIVE emisije, a zahvaljujući donacijama IT opreme opremljen je veliki broj vrtića i udruženja socijalno ugroženih grupa.

Za pomoć socijalno ugroženim grupama, poput udruženja za osobe sa invaliditetom, udruženja za stara lica i udruženja osoba s autizmom, dm je izdvojio i robu i opremu u vrednosti od 2,6 miliona dinara.

Kontinuirana podrška osnaživanju žena

Drugu godinu zaredom lanac dm uspešno sprovodi i sveobuhvatnu kampanju Žensko zdravlje, posvećenu unapređenju fizičkog, mentalnog, menstrualnog i socijalnog zdravlja žena, pa je kroz konkurs „ZAJEDNO jedni za druge!“ izdvojio preko 13 miliona dinara za projekte u ovoj oblasti.

Početkom godine kompanija je pokrenula i inicijativu za borbu protiv menstrualnog siromaštva. Tim povodom, kompanija je sprovela niz aktivnosti, a među njima i veliku donaciju u okviru tradicionalne dm Ženske trke, pri čemu je za svaku kupljenu kotizaciju donirala paket uložaka Jessa članicama Specijalne olimpijade i Sportskog saveza osoba s invaliditetom Beograda. Osnaživanje žena nastavljeno je i kontinuiranom podrškom sigurnim kućama Srbije, u vidu donirane robe u vrednosti od 945 hiljada dinara, zahvaljujući kojoj su obezbeđene neophodne zalihe proizvoda za 10 sigurnih kuća u našoj zemlji.

Humanitarno stand up veče: dm Movember

Tradicionalno, dm je realizovao i svoju poznatu kampanju Movember, sa ciljem da popularizuje važna pitanja koja se tiču zdravlja muškaraca. Tom prilikom kompanija je organizovala humanitarno stand up veče, ukazujući na važnost prevencije u borbi protiv raka prostate i testisa, kao i očuvanja mentalnog zdravlja. Sav prihod od prodatih ulaznica – 200 hiljada dinara – dm je usmerio u humanitarne svrhe.

Briga o zaštiti i zbrinjavanju životinja

Kompanija dm kontinuirano podiže svest i o značaju brige o napuštenim životinjama kojima je potrebna podrška i zbrinjavanje, pa su i ovog puta robne donacije usmerene ka mnogim azilima i udruženjima za zaštitu životinja.

Priznanja za društvenu odgovornost i od stručne javnosti

Zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday, sprovedenoj u ovoj, kao i u prethodnim godinama, dm drogerie markt osvojio je prestižno priznanje „Dobročinitelj”. Upravo za ovaj svojevrsni praznik dobročinstva dm je nedavno dobio i vredno priznanje „Kampanje sa svrhom“ istoimenog festivala društveno odgovorne komunikacije. Zbog svog kontinuiranog filantropskog angažmana, kompaniji je uručeno i „Priznanje dobrote“ za doprinos kulturi davanja.

U treću deceniju poslovanja u Srbiji dm ulazi sa ciljem da svoju ulogu jednog od najangažovanijih aktera na polju društvene odgovornosti podigne na još viši nivo i nastavi s aktivnostima koje na pravi način odražavaju vrednosti kompanije i ideju-vodilju dm-a: Čovek u centru poslovanja.