važno
"To je bila rak rana Beograda": Šapić detaljno objasnio kako i zašto je odlučeno da se uvede besplatan prevoz!
"Nema više ni mesečnih, ni godišnjih, ni popusta. Beograd sa ovom socijalnom merom postaje jedini grad u Evropi sa više od pola miliona ljudi koji ima besplatan prevoz", kazao je Šapić
"Rekao sam da, bez obzira na to što je to rak rana grada Beograda i svi su se sklanjali i bežali, niko nije hteo to da čačka, jer je to bila nerešiva enigma. To je bilo čvorište u koje niko nije želeo da dira, Ispostavilo se i zašto, videli ste šta se meni dešavalo kad sam udario u zmijarnik, počevši od Kentkarta, busplusa, raznoraznih sindikata, intertesnih grupa i tako dalje. Rekao sam da ću ući u obračun sa tim strukturama sistema javnog prevoza i da ćemo za par godina imati najbolji i najjeftiniji javni prevoz u ovom delu Evrope", kazao je Šapić.
U međuvremenu je, kaže, uz pojeftinjenje od oko 30 posto, usledilo i značajno ulaganje u javni prevoz.
Od 1. januara sav javni pervoz biće besplatan.
"Nema više ni mesečnih, ni godišnjih, ni popusta. Beograd sa ovom socijalnom merom postaje jedini grad u Evropi sa više od pola miliona ljudi koji ima besplatan prevoz", kazao je Šapić.
Ovo je samo jedna od socijalnih mera koje su uvedene u Beogradu. Besplatni vrtići za svu beogradsku decu takođe su primer takvih mera."Otkad smo uveli meru 33 hiljade dinara subvencionisanja privatnih vrtića, 3.000 dece više se upisalo u vrtić. To vam je prosek otprilike od 15 novih vrtića", kazao je Šapić.
Bonus video:
(Espreso)