Temu, Foto: IMAGO / imago stock&people / Profimedia

savet

Radnica sa Temua otkrila važnu stvar koju svi moraju da znaju: Sad kad ste čuli, više nećete kliknuti ni na šta!

Temu optimizuje ovaj lanac tako što direktno povezuje kupce sa proizvođačima svetske klase, uklanjajući nepotrebne posrednike i povezane troškove.

Objavljeno: 06.12.2024. 12:09h > 13:37h

"Temu" kineska onlajn prodavnica, otkako je dostupna na domaćem tržištu, postala je ne samo internet senzacija, već i jedna od najposećenijih sajtova u Srbiji preko koje se naručuju najrazličitiji proizvodi.

Kako je objašnjeno iz kancelarije za Temu kompanija nudi 90-dnevnu garanciju povrata novca za probleme sa kvalitetom i da za sve probleme kupci treba da se obrate korisničkoj službi.

Kako Temu može da ponudi tako niske cene?

Kako objašnjavaju iz njihove kancelarije – tradicionalna maloprodaja uključuje više faza od proizvodnje do prodaje, pri čemu svaka dodaje dodatne troškove koji se prenose na potrošača. Temu optimizuje ovaj lanac tako što direktno povezuje kupce sa proizvođačima svetske klase, uklanjajući nepotrebne posrednike i povezane troškove.

„Naš pristup osigurava da se proizvodi isporučuju tek kada se prodaju, minimizirajući višak zaliha i smanjujući rasipničku proizvodnju. Ovaj model ne samo da čini lanac snabdevanja efikasnijim, već i bolje odgovara na zahteve potrošača, omogućavajući bolje prilagođavanje proizvoda.

foto: EPA-EFE Manuel Bruque

Veliki obim porudžbina obrađenih preko Temu-a nam omogućava da obezbedimo ekonomiju obima, što dovodi do povoljnijih uslova transporta i isporuke, što zauzvrat smanjuje troškove za naše kupce. Proizvođači na našoj platformi obično vide veće profitne marže nego što bi to činili kroz tradicionalne maloprodajne kanale ili kada prodaju veletrgovcima. Ova profitabilnost je omogućila mnogima da ponovo investiraju u istraživanje i razvoj i da osnuju sopstvene brendove“, kažu iz Temu-a.

Kontrola kvaliteta

Naime, iz evropske knacelarije Temu tvrde da sarađuju sa grupama potrošća i vlastima kako bi se neadekvatni prodavci uklonili sa njihove liste, tačnije „blokirali“, i njihovi proizvodi više nisu dostupni.

„U Temu-u primenjujemo sveobuhvatan pristup kontroli kvaliteta na našoj platformi koji je u skladu sa zahtevima tržišta na kojima poslujemo. Proces počinje onboardingom prodavaca, gde su obavezni da dostave neophodnu dokumentaciju. Pored toga, oni potpisuju sporazume kojima potvrđuju svoju posvećenost bezbednosti proizvoda i poštovanje propisa relevantnih za njihova tržišta.

Temu podržava ovaj proces pružanjem smernica i resursa o zahtevima usklađenosti za različita tržišta. Kada se prodavci uključe, od njih se traži da pruže sveobuhvatne informacije o proizvodu, uključujući opise, broj modela/serije, trgovačko ime, cene, slike i relevantne dokumente ako je primenljivo. Sprovode se nasumične provere na licu mesta kako bi se potvrdilo da fizički proizvodi odgovaraju njihovim opisima i da su u skladu sa relevantnim standardima.

foto: Nikos Pekiaridis/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

Ovo uključuje proveru pakovanja, etiketa i bezbednosnih oznaka. Ako se posumnja da za bilo koji proizvod postoji potencijalna neusaglašenost, Temu preduzima brze mere, što može uključivati suspendovanje liste, traženje dodatne dokumentacije ili potpuno uklanjanje proizvoda.

Stalni nadzor i saradnja su takođe sastavni deo održavanja kontrole kvaliteta. Temu pažljivo prati povratne informacije kupaca kako bi identifikovao potencijalne probleme sa proizvodima. Kada se pojavi zabrinutost, preduzimamo hitne mere da istražimo i, ako je potrebno, uklonimo sve proizvode za koje se sumnja da nisu usklađeni. Štaviše, Temu aktivno sarađuje sa grupama potrošača i regulatornim vlastima kako bi se bavio upitima i omogućio uklanjanje ili povlačenje proizvoda kada je to potrebno.

Odgovornost i kazne su jasno definisani u okviru Temuovog okvira kontrole kvaliteta. Kontinuirano upućujemo prodavce na potrebu za striktnom usklađenošću proizvoda u pogledu bezbednosti, obezbeđujući da su u potpunosti svesni svojih odgovornosti. Kršenja mogu dovesti do upozorenja, kazni, uklanjanja proizvoda sa liste, zatvaranja naloga ili čak upućivanja na regulatorne organe zbog ozbiljnih ili ponovljenih prekršaja. Temu održava listu blokiranja kako bi sprečio problematične prodavce da ponovo uđu na platformu“, zaključuju iz kancelarije.

Bonus video:

(Espreso/nova/TM)