GRADSKE AKTUELNOSTI
Sve Gradske službe na jednom broju telefoina: Pozivom na 11-0-11 građani mogu da prijave sve komunalne probleme
Servisni centar Grada Beograda otvoren je 2023. godine
Servisni centar Grada Beograda otvoren je 2023. godine kako bi građani na jednom telefonskom broju mogli da dobiju sve informacije od komunalnih, javnih i mnogih drugih preduzeća čiji je osnivač Gradska uprava.
Ovaj centar osnovan je na inicijativu Gradonačelnika Aleksandra Šapića, a cilj osnivanja je kvalitetnija, efikasnija i brža komunikacija sa građanima.
Sada, pomoću samo jednog kodnog broja telefona, građani mogu da prijave sve komunalne probleme, da zatraže informacije, kao i da daju sugestiju za rad Gradske uprave.
„Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Teško da će ubuduće moći da se provlače stvari koje su se do sada provlačile, moraće da se odgovori na sve razumne prijave i ukazivanja građana.”
Gradonačelnik Beograda, Aleksandar Šapić, prilikom otvaranja Servisnog centra.
Na jednom broju objedinjena su sva javna i komunalna preduzeća, gradski sekretarijati, inspekcije i beogradske službe komunalnog reda.
Centar radi 24 časa dnevno, broj telefona je 11-0-11, a poziv je besplatan. Na poziv se javlja dispečer koji građane dalje preusmerava na nadležnu službu.
Pored komunikacije telefonom, svi imaju mogućnost da se jave porukom i na mejl adresu servisnicentar@beograd.gov.rs. Takođe, na društvenoj mreži Iks (nekadašnji Tviter) građani mogu da zaprate profil @prijavi_problem i pišu im o problemima u glavnom gradu. Na ovom profilu mogu se pronaći i ažurirane informacije o kvarovima na vodovodnoj mreži u Beogradu, izmenama režima saobraćaja, planiranim radovima Gradskog zelenila...
Bonus video:
(Espreso/Gradonačelnik.Beograd.rs/Preneo D.M.)