Foto: Promo

promo

DIGITAL DAY 2024 SUTRA U DOMU OMLADINE

Ovaj panel će istražiti psihološki i emocionalni uticaj veštačke inteligencije na pojedince i društvo

Objavljeno: 20.05.2024. 16:55h

Konferencija Digital Day okupiće sutra u Domu omladine Beograda oko 600 renomiranih stručnjaka iz zemlje i sveta, profesionalce iz digitalne industrije i medije. Krovna tema ovogodišnje konferencije su uticaji veštačke inteligencije na digitalnu industriju, inovacije koje donosi i napredak koji se već beleži u pogledu njene upotrebe.

Među keynote govornicima nastupiće: Jason Wescott, GroupM, IAB Europe i Jakub Skwarski, Digiseg, a među ostalim govornicima posetioci konferencije će imati priliku da čuju: Mariju Stojanović iz kompanije Yettel, Igora Grmušu, iz ePlanete, Aleksandra Ugljevarevića iz LMS Digital i mnoge druge. Program konferencije će pored pojedinačnih izlaganja činiti i pet panel diskusija, kao i diskusija AI i ljudski um: Između stvarnosti i fikcije.

Jason Wescott, šef globalnog odeljenja za komercijalna rešenja u GroupM Neksus i predsednik Retail Media Network komiteta u IAB Europe. Na nivou IAB Europe, Retail Media Network (RMN) se pojavio kao transformativna sila unutar digitalnog oglašivačkog pejzaža. Njegov eksponencijalni rast naglašava važnost posvećenog komiteta unutar IAB-a da efikasno vodi njegov razvoj. Ovaj komitet igra ključnu ulogu u rešavanju jedinstvenih izazova i prilika koje RMN-ovi pružaju, podstičući saradnju među industrijskim liderima kako bi inovirali i postavili standarde koji odražavaju dinamičnu prirodu ovog rastućeg sektora. Kroz zajedničke inicijative, razmenu znanja i zagovaračke napore, komitet ima za cilj da unapredi razumevanje i usvajanje Retail Media u praksi širom različitih tržišta i zainteresovanih strana, povećavajući efikasnost, transparentnost i stvaranje vrednosti unutar digitalnog oglašivačkog ekosistema.

foto: Promo

Osnivanjem posvećenog komiteta unutar IAB-a, industrija prepoznaje strateški značaj RMN-ova i potrebu za usklađenim naporima kako bi se iskoristio njihov pun potencijal. Iznad nadzora, ovaj komitet služi kao katalizator za napredak cele industrije, podstičući okruženje pogodno za inovacije i najbolje prakse. Kroz svoj rad, komitet teži da oblikuje buduću putanju industrije, trasirajući put za održivi rast i konkurentnost u digitalnom dobu.

Jakub Skwarski, direktor za uspeh klijenata u Digisegu. Sa svakim kašnjenjem, hitnost prilagođavanja ostaje kritična. Ovo keynote predavanje će se obratiti stručnjacima za oglašavanje i marketing sa znanjem i alatima potrebnim da ostanu proaktivni, umesto reaktivni, u pejzažu gde tradicionalni mehanizmi praćenja nestaju. Treba razumeti trenutno stanje kolačića, predvideti buduće promene i ovladati strategijama koje će vam dati prednost u svetu bez kolačića.

Pored tradicionalnih panela: medijskog, agencijskog i tri tematska, posetioci konferencije će moći da prate diskusiju „AI i ljudski um: Između stvarnosti i fikcije“ u kojoj učestvuju: Nastasija Stošić, Bloomberg i Milica Krstić, Safe Space.

Ovaj panel će istražiti psihološki i emocionalni uticaj veštačke inteligencije na pojedince i društvo. Proučavaćemo pozitivne i negativne aspekte veštačke inteligencije, ispitivati kako ona utiče na mentalno zdravlje, ljudske odnose i našu percepciju stvarnosti. Pridružite nam se dok diskutujemo o zamagljenim granicama između mogućnosti koje pruža veštačka inteligencija i ljudske mašte, i šta to znači za našu budućnost.

Više o konferenciji pronađite na sajtu: digitalday.rs

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.

(Espreso / Promo)