Plaža, Foto: RINA

putovanje i odmor

POSKUPELE CENE LETOVANJA U ODNOSU NA PROŠLU GODINU: Svi se pitaju da li će i dalje rasti, ovo more je NAJTRAŽENIJE!

Mnogi strahuju da li će dodatno poskupeti letovanje

Objavljeno: 07.05.2024. 12:56h

Letovanja su u poređenju sa prošlom godinom poskupela ali interesovanje za njih se uprkos tome samo povećalo, a mnogi se pitaju da li će cene još rasti.

Aleksandar Seničić ispred Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije naveo je koje su destinacije Srbima najomiljenije.

"Pored Jadrana i Jonskog mora, sve popularnije postaje i Egejsko more. Ove godine u Grčkoj očekujemo više od milion naših turista. Crna Gora je takođe tradicionalna destinacija na koju vole da putuju srpski turisti. Turska je poznata po porodičnim putovanjima, gde je odnos cene i kvaliteta u hotelima takozvana "all inclusive" usluga", kazao je sagovornik.

Paralijafoto: Privatna arhiva

Napomenuo je da je sever Afrike, Egipat, takođe primaljiv ljudima koji planiraju porodična putovanja, kao i Tunis.

"U Evropi imamo Španiju, Italiju kao destinacije koje su nešto skuplje ali takođe naši putnici odavde vole tamo da putuju. Bugarska je primaljiva ljudima iz istočne Srbije i naravno individualno volimo da putujemo u Hrvatsku. Takođe nam je zanimljiva i Albanija. Sve veći broj ljudi putuje na Kipar i Maltu", ispričao je Seničić u emisiji Jutro na TV Prva.

Prema rečima sagovornika, cene su nešto veće. Kako je naveo, avionski aranžmani su veći za oko 20 odsto. Autobuski aranžmani i oni u sopstvenoj režiji su veći za oko 10 do 12 odsto.

"Za sada nemamo najave da će cene rasti. Ono što je do sada ugovoreno i ugovorom precizirano se uglavnom poštuje. Svakako da su oni koji su uplatili letovanje na vreme, dakle u pretprodaji, bolje prošli u smislu da ih nije "zakačila" promena cena i još su mogli i da uštede s obzirom na to da su popusti na početku godine bili od 40 do 50 odsto", objasnio je Aleksandar Seničić ispred Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije.

Bonus video:

(Espreso/Mondo/I.V./Preneo D.M.)