ovo je razlog!
OGLASILI SE IZ EPS-A: Važno je za sve građane Srbije, evo o čemu se radi
Deo računa za novembar i decembar je visok zbog neočitavanja ili pogrešnog očitavanja brojila
Udruženje potrošača Efektiva saopštilo je danas da je Elektrorprivreda Srbije (EPS) priznala da je deo računa za novembar i decembar visok zbog neočitavanja ili pogrešnog očitavanja brojila. Kako navode, za uvećane račune za struju za ta dva meseca EPS je primio čak 17.093 reklamacije.
Kako navode iz Efektive na društvenim mrežama, od svih reklamacija, 5.536 (32 odsto) je rešeno osnovano, tako što su potrošačima umanjeni računi.
Ističu da je osnov za umenjenje računa je bio neočitavanje ili pogrešno očitavanje brojila.
Nova.rs već je, u nekoliko navrata, pisala o problemima sa kojima se prethodnih nekoliko meseci suočavaju potrošači. Prvi problem koji se pojavio nakon hakerskog napada bili su drastično uvećani računi.
Prema svedočenjima naših čitalaca, dešavalo se da novembarski račun bude 4.000, a decembarski čak 13.000 dinara.
(Espreso / Nova / Prenela: J.N.)