Rentiranje luksuznih torbi, Foto: PRINTSCREEN/RENTABAG

biznis

SVETSKI TREND "PRIVIDNOG LUKSUZA" STIGAO I KOD NAS: Evo šta žene rade kako bi makar na dan imale BRENDIRANI KOMAD

Privremene uživanje u "luksuzu" nudi firma iz Beograda gde možete iznajmiti torbe različitih brenodva i sami odabrati period koliko će torba biti kod vas

Objavljeno: 29.02.2024. 20:59h

Ako maštate da makar na samo jedan dan izgledate kao da vodite život na visokoj nozi pa sa "Luj Viton" tašnom odete na neki koktel, žurku ili poslovnu večeru - to više nije nedostižan san.

U svetu mode, za jednim trendom su poludele žene širom sveta. U pitanju je iznajmljivanje firmiranih torbi. Umesto da kupuju torbe visokih brendova, sve više žena se odlučuje za iznajmljivanje.

Ni Srbija nije izuzetak. Privremene uživanje u "luksuzu" nudi firma iz Beograda gde možete iznajmiti torbe različitih brendova i sami odabrati period koliko će torba biti kod vas.

Cene se kreću od 3.600 do 4.800 dinara po danu, uz potpisan ugovor i ostavljen depozit.

Kako se možete videti na sajtu, u ponudi su skupoceni brendovi poput Gucci, Louis Vuitton, Yves Saint Laurent ili Celine čije se cene torbi u prodavnicama kreću preko 1.000 evra.

FOTO: Printscreen/rentabag
FOTO: Printscreen/rentabag
FOTO: Printscreen/rentabag

Raloga za iznajmljivanjem ovakvih torbi je nekoliko, od finansijskih do ekoloških.

Kupovina brendirane torbe može biti izuzetno skupa investicija, pa se žene radije odlučuju za rentiranje kako ne bi pretrpele veliki finansijski udar.

Takođe, kroz iznajmljivanje, žene imaju priliku eksperimentisati s različitim brendovima i stilovima pa umesto jednu torbe, imaju priliku da svake nedelje nose nešto novo i drugačije.

Iznajmljivanje brendiranih torbi pruža ekološki prihvatljivu alternativu tako što se smanjuje potrošnja resursa i količina otpada.

Otpadfoto: Filip Plavčić

Iznajmljivanje brendiranih torbi postalo je popularno i zbog socijalnog aspekta. Žene mogu razmjenjivati iskustva i preporuke s drugim korisnicima usluge, gradeći zajednicu ljubitelja mode koji dele slične interese i strasti.

S druge strane, ova opcija na dugoročnom nivou nije isplativa. Osobe koje često koriste ovu uslugu mogu na kraju potrošiti više novca nego da su odmah kupile torbu. Mogućnost o dodatnom trošku postoji i usled oštećenja ili gubitka torbe.

Takođe, iznajmljivanje brendiranih torbi dosta govori i o želji za prikazivanjem u "lažnom svetlu".

Za neke žene, ovo je način da se privremeno prikažu u luksuznom svetu na događajima ili na društvenim mrežama kako bi nekog impresionirale.

Butikfoto: Profimedia

Važno je napomenuti da svaka žena ima svoje razloge za korišćenje ove usluge. Dok neke to čine iz iskrene ljubavi prema modi, druge čine kako bi stvorile određeni imidž pred drugima.

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.

Bonus video:

(Espreso)