PIO FOND
ŠTA TREBA DA URADE PENZIONERI KOJI MENJAJU TEKUĆI RAČUN? Ovo je obavezno, u suprotnom MOŽETE OSTATI BEZ PENZIJE
Ukoliko korisnik penzije ne postupi na navedeni način, Fond neće imati blagovremeno podatke o novom tekućem računu
Korisnik penzije koji želi da promeni tekući račun, a da bi mu penzija na vreme bila uplaćena na novi tekući račun kod druge banke, treba da postupi na sledeći način:
- na dan valute isplate penzije (prvi dan isplate na tekuće račune) i pribavi obrazac ovlašćenja, odnosno potvrde o novom tekućem računu koji je otvorio u drugoj banci i sve navedeno dostavi službi za isplatu penzija u nadležnoj filijali, odnosno službi filijale prema mestu prebivališta.
Ukoliko korisnik penzije ne postupi na navedeni način, Fond neće imati blagovremeno podatke o novom tekućem računu i naredna uplata penzije će se izvršiti na stari tekući račun. Banka je u skladu sa ugovorom dužna da ova sredstva vrati Fondu.
Isplata vraćene penzije vrši se na novi tekući račun korisnika penzije u narednom terminu naknadne isplate penzije, odnosno nakon obrade podataka iz dostavljenog ovlašćenja, odnosno potvrde o novom tekućem računu, dostavljenih od strane korisnika penzije u službu za isplatu penzija u nadležnoj filijali odnosno službi filijale.
Redovna i naknadna isplata penzija za kategoriju zaposlenih je 10. i 25. u mesecu, za kategoriju samostalnih delatnosti redovna isplata je od 1. do 4, a naknadna od 20. do 22. u mesecu, za kategoriju poljoprivrednika i korisnika vojnih penzija redovna isplata penzija je 6, a naknadna od 20. do 22. u mesecu, objasnili su iz PIO fonda.
Bonus video:
(Espreso / PIO fond / Prenela: A.P)