ZASADI DRVO
NAŠ PROJEKAT„ZASADI DRVO“ NAGRAĐEN TITULOM „KAMPANJE SA SVRHOM“
Statuetu „Kampanje sa svrhom“ za projekat „Zasadi drvo“ primila je Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivo poslovanje u kompaniji WMG
Projekat „Zasadi drvo“ čiji su pokretači kompanije WMG i dm drogerie markt, a koji se realizuje u partnerstvu sa brojnim institucionalnim partnerima i građanima, dobio je još jedno značajno priznanje. Na Festivalu društveno odgovorne komunikacije ovenčan je titulom «Kampanje sa svrhom» kao jedna od najboljih društveno odgovornih kampanja koja je realizovana u Srbiji u proteklih godinu dana.
Statuetu „Kampanje sa svrhom“ za projekat „Zasadi drvo“ primila je Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivo poslovanje u kompaniji WMG, a tim povodom je izjavila: „Izuzetno sam ponosna jer je žiri odlučio da ovu prestižnu nagradu zaslužuje naš projekat Zasadi drvo. Svako priznanje novi je podsticaj da nastavimo našu misiju podizanja svesti o zelenim temama i odgovornosti svakog pojedinca, kao i da nastavimo da sadimo nove šume za buduće generacije. Projekat Zasadi drvo je ušao u 5. godinu i iza nas su stvarno impresivni rezultati. Ovu nagradu sam primila u ime svih nas koji smo deo Zasadi drvo porodice – naše kompanije WMG, kompanije dm drogerie markt, svih institucionalnih partnera i građana volontera“, rekla je Irena Petrović.
„Kampanje sa svrhom“ je prvi festival društveno-odgovorne komunikacije u Srbiji, i jedan od prvih takve vrste u svetu. Titulu „Kampanje sa svrhom“ dobijaju kampanje koje su koristile moć komunikacija da dotaknu određeni društveni problem vezan za decu ili pojedinca, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, a ove godine po prvi put su uvedene dve kategorije: ECO (green) i SOCIAL (yellow). U skladu sa ESG platformom i Ciljevima održivog razvoja, koje su definisale Ujedinjene nacije, ove dve kategorije pokrivaju sve oblasti društveno odgovornog poslovanja.
Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala Kampanje sa svrhom i UG Žute Patalone, inicijatora Festivala, istakla je da je Festival porastao, ne samo zato što su po prvi put dodeljene titule „Kampanje sa svrhom“ u ECO kategoriji, nego zato što je važnost društveno odgovorne komunikacije porasla. „Mi želimo da podstaknemo da se što više kompanija opredeli za društveno odgovornu komunikaciju i usmeravanje moći komunikacija na dobrobit ljudi i platete, ali i da nagradimo one koji su taj izbor već napravili“, poručila je Adamov Ignjatović.
U ime žirija, tima Počasnih selektora, dobitnicima je čestitala i Jelena Šarenac, direktorka korporativnih komunikacija u Henkel Serbia i Henkel Adria, predsednica žirija, koja je istakla da svi dosadašnji radovi mogu da motivišu i inspirišu da u narednim godinama bude još više projekata koji svedoče o značaju komunikacija i potrebi da se njena moć koristi za dobrobit društva, dece, pojedinaca i društvenog napretka u celini.
Najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji 2022/23, dobitnici statuete i titule Kampanje sa svrhom Social Grand Prix 2023 su: kampanja Hoćeš da menjamo mesta, pomeri se sa mesta ( Lidl Srbija, Red Communication i Sivo), kampanja Najvažnija neobjavljena vest (Anem, New Moment New Ideas Company), i kampanja Najvažniji poziv u životu (Hemofarm fondacija, Jazavac i utorak)
Dobitnici statuete i titule Kampanje sa svrhom social 2023 su: Hajde da imamo vremena za pregled ( Grand kafa i Luna TBWA), Kako si, ali stvarno ( Unicef Srbija, Ovation BBDO), Kraj škole ( Nedeljnik, New Moment New Ideas Company), Pregledaj se meni za ljubav (Ženski centar Milica, McCann Beograd), Posao po meri (Fondacija Ana i Vlade Divac, Block&Roll, USAID), Zdravo dvadesete 2023 (Galenika, Chapter4 PR), Da se nove nade rode (Nis), #LicaOvogGrada za koja će se tek čuti (Alma Quattro, Friday Finally), Doniraj kroz aplikaciju (Banca Intesa, Media S SMVG), Vreme ne leči (SMA Srbija, Homepage), Digitalna ekspedicija (Ministarstvo informisanja i telekomunikacija, Propulsion), Život traži hitnu pomoć (Pokret pravo na život-Meri, Kontakta PR i Crta), Vlasina, čista ljubav (Coca Cola HBC Srbija, New Media Team, Fullhouse Ogilvy i New Moment New Ideas Company), The human safety net (Generali osiguranje, Words&Angels i Novak Đoković Fondacija), Mladi poslastičar (Dijamant, Right), NLB Organic ( NLB Komercijalna banka, Saatchi&Saatchi i Represent)
Najbolje ECO društveno odgovorne kampanje u Srbiji 2022/23, dobitnici statuete i titule Kampanje sa svrhom Eco Grand Prix 2023 su: Yettel. 100% zelena mreža (Yettel Srbija, New Moment New Ideas Company), Earth Day (Ikea Srbija), Generator lab (OTP banka)
Dobitnici statuete i titule Kampanje sa svrhom 2023 ECO su, pored Zasadi drvo, još i Plus za našu planetu (Pepsico Srbija, Chapter4 PR, Ovation BBDO i Estrella), Ni 1% pijaće vode ( WWF Adria, Red Communication), Reciklažom za čistiji Požarevac (Sekopak, Bambi), Okvir podrške (NLB Komercijalna banka, Internaviti), PROizvedi energiju (Procredit bank Srbija, National Geographic Srbija), Reciklopedija (Mercator S – ZOO Agencija), Umetnost bira da reciklira (Banca Intesa, Executive group)
(Espreso)