obratite pažnju!
BOLJI USLOVI ZA ZAKUPCE I KUPCE: Beogradske pijace smanjile cenu usluga za 15 posto
Pijace su izuzetno važne za snabdevanje stanovnika Beograda svežim i visokokvalitetnim namirnicama
JKP „Beogradske pijace“ smanjuje cene svih pijačnih usluga za 15 procenata od 1. novembra 2023. godine
Na inicijativu Grada Beograda, a u dogovoru sa JKP „Beogradske pijace“ i Udruženjem pijačnih prodavaca „Opstanak“, cene svih pijačnih usluga umanjiće se za 15 procenata, u periodu do 12 meseci. Nove cene važiće od 1. novembra.
Grad Beograd i JKP „Beogradske pijace“ na ovaj način omogućavaju svim zakupcima da kontrolišu cene svojih proizvoda na pijacama, što je ujedno i preporuka, kako bi cene namirnica bile još povoljnije i pristupačnije.
Ova novina saopštena je nedavno, prilikom posete gradskih zvaničnika kompletno uređenoj pijaci „Borča“. Tom prilikom naglašeno je da je smanjenje cena svih pijačnih usluga za 15 procenata, jedna vrsta socijalno odgovorne politike, kao i to da će smanjenje cene svih pijačnih usluga za 15 procenata, doprineti i stabilizaciji cena proizvoda, da će zakupci imati bolju konkurentnost na tržištu, dok će kupci biti zadovoljniji prilikom svakodnevne nabavke svežih domaćih proizvoda.
Pijaca „Borča“ samo je od jedna od mnogobrojnih beogradskih pijaca na kojima su unapređeni uslovi za obavljanje kupovine i prodaje. Radovi na uređenju ove pijace odvijali su se sukcesivno, kako bi svi zakupci mogli da rade neometano. Zamenjena je celokupna infrastruktura pijačnog platoa i asfaltirano je 2.400 m². Postavljeno je 144 novih tezgi, 18 rashladnih vitrina, 40 novih i modernih bokseva u zanatskom delu pijace i natkriveni su svi prolazi na pijaci. Kompletno su uređeni toaleti, kao i prostorija za odlaganje otpada. Na svim ulazima u pijacu postavljeno je sedam novih kapija. Na pijaci „Borča“ prodaju vrši više od 200 zakupaca.
Pijace su izuzetno važne za snabdevanje stanovnika Beograda svežim i visokokvalitetnim namirnicama. Takođe, prostori beogradskih pijaca predstavljaju sigurno mesto za direktan plasman proizvoda korisnika pijačnih usluga.
Strategija grada Beograda i JKP „Beogradske pijace“ i ubuduće će biti usmerena ka unapređenju uslova prodaje i kupovine, a prilagođena interesima zakupaca i potrebama kupaca.
(Espreso/ Promo)