"nekompetentni"
STIGAO BRUTALAN ODGOVOR PARTIZANU: A sprema se i tužba!
Obaveštavamo javnost i da je KK Partizan neosnovano izvršio jednostrani raskid ugovora... - navodi se između ostalog u saopštenju
KK Partizan se nakon poraza od Barselone u 3. kolu Evrolige oglasio saopštenjem zbog problema na koji su ukazali mnogi navijači tokom i posle utakmice.
Zbog brojnih žalbi na "duple ulaznice", iz kluba su saopštili da sa tiketing provajderima rade na ubrzanom rešenju i da novih problema ne sme biti već za sledeći duel u elitnom takmičenju.
Pritom su iz Partizana deo krivice svalili na starog tiket provajdera, 'Ticketline', tvrdeći da im nisu predali staru bazu podataka. Iz ovog provajdera su samo dan kasnije odgovorili žestoko, takođe saopštenjem koje prenosimo u celosti:
"Povodom jučerašnjeg medijskog saopštenja KK Partizan koje je uslovilo veliki broj obraćanja našoj kompaniji u vezi sa problemima oko prodaje svih tipova ulaznica koji postoje u ovoj sezoni, a koji su kulminirali na prvoj evroligaškoj utakmici, želimo da se pre svega obratimo Partizanovoj navijačkoj javnosti.
Ovim putem izražavamo svoje saosećanje zbog problema i nepoštovanja koje trpi jedna od najvernijih košarkaških publika u Evropi od strane neodgovornih pojedinaca iz top menadžmenta kluba.
U celosti se ograđujemo od svih izjava pojedinaca iz rukovodećih struktura kluba u vezi sa prebacivanjem sopstvene odgovornosti i nekompetentnosti na našu kompaniju i pominjanja starih baza podataka, kao navodnog opravdanja za novonastale probleme.
Smatramo da je neprofesionalan i stav kluba koji sve svoje propuste pokušava da prebaci na ticketing kompanije sa kojima je sarađivao ili sada sarađuje, bez želje da ulazimo u renomiranost ticketing kompanija sa kojima klub trenutno posluje.
Obaveštavamo javnost i da je KK Partizan neosnovano izvršio jednostrani raskid ugovora sa našom kompanijom u jeku priprema nove sezone, povodom čega ćemo zaštitu svojih prava tražiti pred nadležnim institucijama Republike Srbije, a ne preko društvenih mreža.
Takođe, ovim putem želimo da pozovemo odgovorne pojedince iz kluba, da ostave po strani našu kompaniju i da nas dalje ne pominju u kontekstu sopstvenih grešaka.
Ticketline se, bez obzira šta KK Partizan bude ubuduće objavljivao po ovom pitanju, neće dalje medijski oglašavati.
Sportskoj sekciji KK Partizan želimo svu sreću u daljem radu, a kompletnoj crno-beloj navijačkoj armiji želimo da se sezona nastavi sa što manje problema i što više navijačkog zadovoljstava", stoji u saopštenju 'Ticketline'-a.
Bonus video:
(Espreso)