nedopustivo
PARTIZAN SE OGLASIO ZBOG BRUKE PROTIV BARSELONE: Hitno sazvan sastanak, ovo više NE SME da se dešava!
Partizan je uprkos zaostatku tokom većeg dela susreta sa Barselonom, imao fanatičnu podršku "Grobara" na kakvu su igrači navikli, ali...
KK Partizan je izdao saopštenje povodom nemile situacije na utakmici 3. kola Evrolige sa Barselonom (83:92).
Crno-beli su uprkos zaostatku tokom većeg dela susreta, imali fanatičnu podršku "Grobara" na kakvu su navikli, ali je došlo i do nezadovoljstva dela navijača.
Naime, jasno je bilo da je u beogradskoj "Areni" bilo i previše gledalaca a nezadovoljni navijači su prišli ogradi koja deli gledaoce od terena tražeći objašnjenje za neprijatnu situaciju u kojoj su se našli.
Ubrzo posle meča, osvanuli su komentari besnih navijača na društvenim mrežama.
"Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee.
Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera.
U želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga, osluškujući pritužbe na stari sistem, odnosno želje i potrebe navijača, Klub je ovog leta angažovao dva renomirana tiketing provajdera. Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu.
Prvi korak u rešavanju problema jeste da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova.
Ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 danas do 20 časova i sutra od 09 do 20 časova. Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem.
KK Partizan apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica.
Sa druge strane, KK Partizan od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema.
Klub izražava uverenje da će svi nedostaci biti otklonjeni do naredne utakmice koju crno-beli igraju na domaćem terenu", saopštili su crno-beli.
Podsetimo, Partizan u četvrtak od 20.15 gostuje Olimpijakosu u četvrtom kolu Evrolige.
Bonus video:
(Espreso)