smeh do suza
PITALI NIŠLIJKU ŠTA JE ASOCIRA NA SRBIJU, ZBOG NJENOG ODGOVORA PAŠĆETE SA STOLICE: A tek kada čujete objašnjenje!
Jedna Nišlijka je nedavno na društvenim mrežama objasnila zašto joj je asocijacija na Srbiju toalet-papir, i mnogi su je zbog toga pohvalili rečima "Tako se voli svoja zemlja". A zapravo, cela diskusija je počela sa pitanjem na Fejsbuku: "Na šta vas asocira reč Srbija?"
Jedna Nišlijka je nedavno na društvenim mrežama objasnila zašto joj je asocijacija na Srbiju toalet-papir, i mnogi su je zbog toga pohvalili rečima "Tako se voli svoja zemlja". A zapravo, cela diskusija je počela sa pitanjem na Fejsbuku: "Na šta vas asocira reč Srbija?"
Kada kažete "Srbija", pomislićete na trobojku, na Uvac, na prelepo ušće Save u Dunav, na Beograd, na Novi Sad, Niš, na bogata sela... ali jedna gospođa je otišla korak dalje i pomislila na - toalet-papir. Kada su je pitali u komentarima zbog čega joj je asocijacija na Srbiju papir, i to onaj koji koristimo u toaletu, objasnila je da radi u fabrici toalet-papira nadomak Beograda i da je u toj firmi godinama. Kako je rekla, ta firma izvozi papir u Evropu, pravi pregršt raznih proizvoda koji su prepoznati van granice naše zemlje i odnedavno ima toalet-papir koji je svetski trend - nebeljeni od 100 odsto celuloze. Ona je sve podsetila kako je toalet-papir postao neverovatno važan u vreme korone, jer je prvo on nestajao s rafova. I, kako kaže, tada su i ljudi oko nje počeli da obraćaju pažnju na ono što koriste.
"Ja sam ponosna što sam zaposlena na mestu koje stvara najkvalitetnije proizvode, koji nisu dostupni samo nama u Srbiji već i u zemljama izvan naše. Razmišljajte o Srbiji na taj način, hajde da nam asocijacije budu proizvodi. Koji vas proizvod asocira na Srbiju?", upitala je.
Ubrzo su se nadovezali drugi ljudi koji su komentarisali kako joj je zapravo baš dobra asocijacija, jer "nema boljeg predstavljanja zemlje od proizvoda koji druge mogu zaseniti svojim kvalitetom". Odmah su se asocijacije okrenule u smeru ka proizvodima po kojima je naša zemlja poznata, pa su se tako nizali nazivi supa, konditorskih proizvoda, nameštaja i ostalih. Tu su se našli i prozivođači zdravog hleba, sokova, raznih mesnih prerađevina, ali opet i - toalet-papira.
Komentar koji je zapalio diskusiju bio je vezan za legendarnu reklamu "Lakše se briše". Kada su pitanje "Šta vas podseća na Srbiju?" ljudi masovno odgovarali, jedna stvar je bila očigledna: svi su mislili na brendove koji ne samo da predstavljaju vrhunski kvalitet, već su i postali neodvojivi deo njihove svakodnevnice, isprativši domaće i globalne standarde. I dok su komentari prštali sa svih strana, neki brendovi su se konstantno isticali: nezaboravni toalet-papir "Lakše se briše", majstori za kvalitetne tašne, proizvođači brašna i neodoljivih slatkiša. Ovi proizvodi su postali simboli pouzdanosti, trajanja i, pre svega, brendova u koje verujemo!
Toalet-papir koji prati svetske trendove
Nebeljeni toalet-papir od 100 odsto celuloze je jedini papir u kojem nema hemikalija, jer nije prošao kroz završni proces u proizvodnji - izbeljivanje. Pored nebeljenog toalet-papira, Srbija se može pohvaliti i nebeljenim kuhinjskim ubrusom, u braon, prirodnoj boji celuloze. On ima IFS sertifikat koji je dokaz da sme biti u kontaktu sa hranom i u dodiru sa vašom kožom. Dalje, nebeljeni ubrus nema dodate hemikalije, potpuno je prirodan, mekan i udoban za upotrebu. I nebeljeni ubrus i toalet-papir su najbolji izbor za svakoga ko ceni kvalitet, ko pazi na svoje zdravlje i ko je veran brendovima čiji je prioritet bezbednost i zdravlje konzumenata.
Bonus video:
(Espreso/Blic)