Aerodrom, Foto: Profimedia

važno!

UVEDEN NOVI NAČIN PODNOŠENJA REKLAMACIJA ZA PUTNIKE AVIONA: Treba vam samo par KLIKOVA, evo kako do FORMULARA

Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija

Objavljeno: 18.08.2023. 15:48h

Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove veb forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.

Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.

"Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici "Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ ", piše u saopštenju.

Aerodromfoto: Profimedia

DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.

Bonus video:

(Espreso/ Agencije)