NEPRIJATNO IZNENAĐENJE U TUNISU
TANJA PLATILA ALL INCLUSIVE U HOTELU SA 5 ZVEZDICA, PA DOŽIVELA AGONIJU: Zbog onoga što ih je DOČEKALO je van sebe!
Za sve goste koji su stigli sa nama namenili su sobe u prizemlju u kojima se oseća vlaga
Kada je Tanja rezevisala all inclusive letovanje u Tunisu, nije ni slutila da će letovanje provesti u raspravama sa osobljem hotela, predstavnicima agencija i u isterivanju pravde.
- U Tunis smo stigli 12. avgusta oko 1:00 posle ponoći preko agencije Sunline. Stigli smo u hotel El Mouradi Mehdia i od prvog trenutka smo se suočili sa problemima. Prvo smo imali problem sa sobama, tri smo promenili i poslednja koju smo sobili je bila prihvatljiva - objašnjava ona.
Za sve goste koji su stigli sa nama namenili su sobe u prizemlju u kojima se oseća vlaga.
- Sve je prljavo, ne rade vrata - ne mogu da se zatvore, već u sobu spolja može svako da uđe. Recepcionar je tražio 100 evra da ga časte gosti koji se žale na sobe, neki su to uradili i dobili dobre sobe u novom delu sa pogledom na more i sa dnevnim boravkom opremljenim belim kožnim garniturama - kaže ona za Telegraf Biznis.
Takođe, ističe da sobe nemaju sef, frižider i klima ne radi.
- Pića nema, ukinuli su besplatno pivo koje nam sleduje u all inclusive varijanti, kažu da ne mogu da obezbede dovoljne količine za 1.000 gostiju hotela. Nema ni kisele vode iz istog razloga - kaže ona.
Ističe da niko nije očekivao neki luksuz, da svi znaju da kategorizacija hotela nije kao Evropi, ali da bi trebalo ispoštovati ono što je dogovoreno.
- Kao da sve to nije dovoljno, posteljina se ne menja iako svakog dana ostavljamo bakšiš sobarici. Peškira za plažu nema pošto je svaki dan kućica gde se peškiri preuzimaju zatvorena i radnik nije tu, a po dolasku u hotel zatekli smo prljave jastučnice - objašnjava ona.
Tanja ističe da je od dolaska prošla kroz muke, pozivanje agencije, čekanje...
- Smatram da nismo ispoštovani kao gosti i očekujem u najbržem roku rešenje problema. Došla sam na odmor, a ne da se ganjam kostantno sa problemima koji se ne rešavaju. Iako sam pisala i agenciji Sunline, nisu se udostojili ni da mi odgovore - kaže ona.
Pokušala je da zatraži pomoć i od predstavnika agencije u Tunisu, ali ni on nije mogao mnogo da učini.
- Ovo je na papiru hotel sa pet zbezdica, ali realno nije ni za dve. Sve je oskudno - kaže ona.
Telegraf Biznis kontaktirao je i sa agencijom Sunline, ali nismo dobili odgovore na pitanja.
Bonus video:
(Espreso/ Telegraf Biznis/ G. M.)