snivač Instituta za istoriju oglašavanja
TUGA, PREMINUO VLADIMIR ČEH! Srbija ostala nema
Autor je neprihvaćene kampanje „Da devedesetprva ne bude četrdesetprva“ i brojnih prihvaćenih kampanja i stručnih radova, uz osnivanje Instituta za istoriju oglašavanja
Preminuo je Vladimir Čeh, osnivač Instituta za istoriju oglašavanja.
Vladimir Čeh je zamenio informativnu redakciju Radio Beograda za propagandnu. Od redakcije EKO programa Radio Beograda, preko sopstvene Majstorske radionice za kreaciju komunikacija ČEH i funkcije kreativnog direktora i partnera u nekoliko oglasnih agencija, jedan je od trojice osnivača i prvih direktora Portoroškog propagandnog festivala (danas „Golden dram“), autor kultne emisije Radio Beograda „1,2,202“, kreator i jedan od pokretača prvog komercijalnog muzičkog „Radija 101“.
Čeh je bio i idejni tvorac, i prvi glavni i odgovorni urednik radija za radio u kolima „Roadstar“, dugogodišnji predsednik Beogradskog ogranka IAA, član mnogih žirija, radne grupe za izradu prvog Zakona o oglašavanju, predsednik Suda časti UEPS.
Dobitnik je priznanja Jugoslovenske Radio Televizije „Svaka ti čast“ za izuzetan i trajan doprinos razvoju ekonomske propagande na programima JRT, nagrade UEPS za životno delo, mnogih priznanja kao autor, član tima ili kreativni direktor – od lokalnih do nagrada i priznanja Holivudskog, Njujorškog i Portoroškog festivala.
Autor je neprihvaćene kampanje „Da devedesetprva ne bude četrdesetprva“ i brojnih prihvaćenih kampanja i stručnih radova, uz osnivanje Instituta za istoriju oglašavanja i izložbi: „Od lovljenog do lovca“ (Tito na plakatu) u Rovinju i Beogradu, trilogije o Velikom ratu „Rat i plakat“ „Žena, rat i plakat“ i „Srbija, rat i plakat“ u Muzeju primenjene umetnosti, „Ko je Malvina Hoffman“ u sedam gradova u Srbiji, „Zajedno smo jači“ u Skupštini Srbije (povodom 100 godina od srpske zastave na Beloj kući) i izložbe „Rat i humor“ u Narodnoj biblioteci u Beogradu.
(Espreso/ RTS)