Dunja Jovanić, Foto: Printscreen/PRVA

užas

REKLA ZA TRUDNU PEVAČICU DA TREBA DA SE OKOTI: Mnogi BESNI na poznatu SRPKINJU zbog UŽASNOG ISPADA

Ovim povodom predstavnici sedme sile su pozvali Dunju, međutim, nije želela ništa da objašnjava

Objavljeno: 23.06.2023. 18:25h

Poznata srpska influenserka Dunja Jovanić, poznatija na Instagramu kao Imfashionbabe, izazvala je bes javnosti zbog svoje izjave o trudnoj pevačici Rijani i rekla kako "uskoro treba da se okoti".

Naime, Instagram zvezda objavila je danas storije na Instagramu na razne teme. Između ostalog, dotakla se i popularne pevačice sa Barbadosa koja je po drugi put trudna i treba da se porodi.

- Rijana treba drugi put da se okoti - rekla je Dunja u storiju, koja ima prezogdnu majku.

- Rijana treba drugi put da se okoti - rekla je Dunja u storiju.foto: Amir Hamzagic/ATAImages

Ipak, kada je shvatila šta je rekla, te da su joj u inboks odmah stigle poruke kritike, Jovanićeva je snimak obrisala.

Međutim, veliki broj ljudi je već video i čuo njenu izjavu, zbog čega su je napali, naročito na Tviteru.

"Postavila je story kako vreme leti za sve, samo ne za nju i kako Rijana treba da se po drugi put okoti, ubrzo je to obrisala", "Zašto od infuensera niko ne reaguje kada Dunja Jovanić ponižava sve redom, prosipa nekulturu gde god krene, diže noge po tuđim automobilima itd? Zašto se niko ne oglasi i osudi takvo ponašanje?", "Dunja Jovanić odavno poznata po rasističkim ispadima, valjda neke lične frustracije, ko će ga znati, danas uspešno rasizam ukombinovala sa mizoginijom u izjavi na Instagram storiju kako Rijana treba da se okoti!", "Da je ona trudna i da je njoj upućena takva gadost, kukala bi po svim medijima da je žrtva online nasilja", samo su neki u nizu komentara na Tviteru.

Ovim povodom predstavnici sedme sile su pozvali Dunju, međutim, nije želela ništa da objašnjava, niti da odgovara na komentare korisnika društvenih mreža.

- No koment. Molim te, pravi se da me nisi zvala. Eto toliko - rekla je ona za Telegraf.

Inače, Dunju Jovanić na Instagramu prati više od 357.000 ljudi, a poseduje i svoj modni brend.

Bonus video:

(Espreso / Alo)