KONSTANTNA EKSPANZIJA
Kinesko potrošačko tržište održava stabilan rast
Kinesko tržište potrošača na putu je oporavka, a podaci Nacionalnog biroa za statistiku pokazuju da je maloprodaja robe široke potrošnje porasla za 9,3 posto na godišnjem nivou u periodu januar-maj
Očekuje se da će kinesko potrošačko tržište održati konstantnu ekspanziju u drugom kvartalu ove godine, saopštilo je u četvrtak Ministarstvo trgovine Kine.
„Sa Festivalom zmajevih brodova i letnjim odmorom iza ćoška, potrošačka potražnja za prazničnom kupovinom, rekreacijom i turizmom biće povećana“, rekao je portparol Šu Jueting na konferenciji za novinare.
Naglasio je i da će Ministarstvo organizovati razne aktivnosti širom zemlje kako bi povećalo potrošnju i nastaviti svoje napore da izgradi niz gradova u "međunarodne potrošačke centre".
Kinesko tržište potrošača na putu je oporavka, a podaci Nacionalnog biroa za statistiku pokazuju da je maloprodaja robe široke potrošnje porasla za 9,3 posto na godišnjem nivou u periodu januar-maj.
(Espreso/ Kineska medijska grupa)