Gradski prevoz, Foto: Emilija Jovanović

VAŽNO

NABAVLJA SE NOVI SOFTVER I OPREMA ZA GRADSKI PREVOZ U BEOGRADU: Evo kada počinje otvaranje ponuda

Otvaranje ponuda je 4. maja 2023. u 12 sati u Knez Mihailovoj broj 5 u Beogradu

Objavljeno: 20.04.2023. 11:05h

Javno komunalno preduzeće "Naplata prevozne usluge Beograd" raspisalo je javni poziv za nabavku softvera i opreme, kao i usluge ugradnje opreme u vozila gradskog prevoza.

Skupština grada Beograda izglasala je 13. aprila raskid ugovora sa turskom kompanijom "Kentkart", koja je do sada vršila naplatu karata u javnom gradskom prevozu, kao i nove cene karata koje bi trebalo da iznose 50 dinara za 90 minuta vožnje, 120 dinara za 24 časa, i 2.500 dinara za mesec dana, piše N1.

Nakon prekida saradnje sa firmom Kentkart, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je da nove cene karata u javnom gradskom prevozu, koje će važiti od maja, ne mogu da budu isplative, i da je cilj tog poteza "vraćanje poverenja građana".

Kako se navodi u specifikaciji, predmet javne nabavke obuhvata nabavku dobara sa implementacijom za monitoring i obračun u javnom prevozu u Beogradu. Rešenje koje se implementira predstavlja jedinstveni sistem i sastoji se iz:

FOTO: Dragana Udovičić
FOTO: Nebojša Mandić
FOTO: Kurir/NebojšaMandić
FOTO: Stefan Jokić
FOTO: Espreso.co.rs

– opreme – koja se instalira u vozila javnog prevoza i obaveza je ponuđača

– senzora – koji postoje na vozilu

– mobilnog telefona vozača – koje poseduje prevoznik i koje duže vozači

– komunikacione mreže – radio mreža sa modulima za monitoring i obračun prevoza angažovanih prevoznika

Nabavka obuhvata ugradnju potrebne, specijalne opreme na vozila javnog prevoza za prikupljanje informacija u realnom vremenu i monitoring vozila. Oprema koja se ugrađuje, navodi se, mora da bude povezana sa Android aplikacijom preko Bluetooth-a, koja se instalira na mobilnim telefonima vozača vozila, kojom oprema u vozilu automatski detektuje vozača i kojom vozač vrši izbor linija prevoza.

Otvaranje ponuda je 4. maja 2023. u 12 sati u Knez Mihailovoj broj 5 u Beogradu.

Kako su naveli, rok za završetak posla (isporuka opreme, ugradnja, instalacija i podešavanje opreme, implementacija softverskih modula na lokaciji Naručioca, obuka, izrada uputstava i puštanje sistema u rad) je maksimum 180 dana od dana uvođenja u posao, čime se, dodaju, smatra dostava sredstava obezbeđenja i prijem avansa, a na osnovu zaključenog ugovora.

(Espreso / N1 / B92)