Prodavnica, Foto: Profimedia

oprez

PRAZNICI DONOSE RADOST, ALI PRAZNE DŽEPOVE: Uštedećete samo ako POSTUPITE na 1 NAČIN

Kako da u prodavnicama sačuvamo razum – zamke akcija i ponuda 3 za 2

Objavljeno: 04.01.2023. 09:50h

Za jedne je Nova godina prilika da promene životne navike, za druge je januar najduži mesec u godini, za treće je sama pomisao da će uštedeti nešto novca dovoljan motiv za velika odricanja. Urednik sajta Kamatica Dušan Uzelac ističe da prostor za štednju treba tražiti upravo u potrošnji – ustanoviti gde rasipamo novac. U kupovinu treba ići sa planom, kako bi se razum sačuvao prilikom ulaska u supermarket gde se susrećemo sa raznim trikovima prodavaca, blještavim svetlima i na oko primamljivim ponudama.

Urednik Kamatice Dušan Uzelac je u Jutarnjem programu RTS-a dao savete kako da se uštedi novac.

Dušan Uzelacfoto: PRINTSCREEN/RTS

Najviše novca, kaže, bacimo na hranu – statistika pokazuje da čak 30 do 50 odsto kupljene hrane na kraju završi u kanti.

U kupovinu je važno ići sa planom jer, u suprotnom, u opasnosti smo da izgubimo razum zbog marketinških trikova sa kojima se suočavamo, poput načina raspoređivanja robe, osvetljenosti, akcija i ponuda 3 za 2 i slično.

Prodavnicafoto: Profimedia

Kada se štedi potrebno je praviti razliku između dugoročne štednje i štednje za određene potrebe, odnosno, na primer, godišnju štednju.

(Espreso / RTS)