The Love Witch, Foto: Profimedia, Printscreen

OBAVEZNO GLEDAJTE

ESPRESO PREPORUKA ZA GLEDANJE: Mračna i zabavna priča o vešticama i ljubavi - "THE LOVE WITCH"

Satirična horor komedija sa estetitkom filmova u boji iz šezdesetih godina kritikuje pojam "ljubavi" i ironično otkriva poentu ratova između polova

Objavljeno: 26.12.2022. 10:48h

Espreso vam danas predstavlja film The Love Witch kao preporuku za gledanje za sve ljubitelje suptilnijeg izraza horor žanra.

Elejn (Samantha Robinson) je glavna junakinja, dobroćudna veštica sa sposobnostima korišćenja crne magije, koja pokušava da pronađe muškarca koji će je voleti do kraja života. Kroz senzualne, humoristične i stravične momente Elejn će istražiti sve stereotipe - mušku sujetu, emotivnu nesposobnost, ali i patrijarhat u njegovoj suštini.

FOTO: PrintScreen/ YouTube/ New Trailer Buzz
FOTO: PrintScreen/ YouTube/ New Trailer Buzz
FOTO: PrintScreen/ YouTube/ New Trailer Buzz
FOTO: PrintScreen/ YouTube/ New Trailer Buzz

Mi smo već pisali o snažnim satirama koje ispituju pomerenost društva, a The Love Witch je u tom ključu, horor komedija, snimljena 2016, koja se ugleda na klasične filmove šezdesetih poput remek dela Alfreda Hičkoka ili italijanskog horora. Autorka filma, scenaristkinja i rediteljka Ana Biler (Anna Biller), koristi tehnikolor popularan šezdesetih da upotpuni atmosferu klasičnih horora na koje se oslanja. Autentična šminka i živopisni kadrovi preslikaće poznate estetske modele na savremeni film i uobličiće sponu između pozicioniranja ženskih likova šezdesetih i danas.

Iako pozajmljuje stil šezdesetih, autorka ne pravi pastiš već originalno delo o stereotipnim obrascima u stvaranju ženskih likova koji su se i dalje održali u svetu filma. Sem suptilne a snažne kritike hijerarhijske podele društva, film će vas zadiviti i svojim crnim humorom, pomenutom estetikom, aluzijom na Šekspirova dela i izvanrednom glumom.

The Love Witchfoto: PrintScreen/ YouTube/ New Trailer Buzz

Ko treba da pogleda The Love Witch?

Svi koji uživaju u Tarantinovim antiherojima i bizarnim situacijama u kojima se oni nalaze, svi koji uživaju u prenaglašenoj estetici filmova u boji šezdesetih, kao i oni koji poštuju inteligentnu i sputilnu kritiku patrijarhata pomešanu sa odemerenim ali mračnim humorom.

(Espreso/ Verica Arsić)