ZANIMLJIVO
KO TAČNO ZATVARA VRATA AUTOBUSA KADA VOZAČ IZAĐE NAPOLJE? Kladimo se da ne znate odgovor
Netačne teorije u vezi sa ovim interesantnim pitanjem slede u nastavku, ali i ona koja je jedina ispravna
Verovatno ste videli izvestan broj autobusa, novijih modela, koji pored svakih vrata za putnike imaju okrugle, crvene prekidače. Oni služe da se vrata, u slučaju nezgode, otvore sa spoljne strane. Ipak, i ovih autobusa ima relativno malo u voznom parku GSP-a.
Drugi modeli, poput Ikarbusovih, imaju "tajnu" pregradu, zapravo minijaturna vrata koja se zaključavaju. Nalaze se oko jedan metar iza prednjih vrata za putnike i imaju bravu koju vozač može da otključa i upravlja vratima sa spoljne strane.
Da nije ove mogućnosti, vozač bi morao da bude prilično vešt gimnastičar kako bi uspeo da pritisne dugme sa unutrašnje strane i onda "izleti" napolje pre nego što se vrata zatvore. Srećom pa nije tako.
Druge, netačne teorije u vezi sa ovim interesantnim pitanjem slede u nastavku:
Vrata ostaju otvorena
Vozač izađe kroz šiber na krovu
Daljinski upravljač
Tajna pregrada u podu vozačeve kabine
(Espreso/Srbijadanas)