AU!
SRBI DA LI ČUVATE RAČUNE O ZAMENI MOTORNOG ULJA? Nakon što pročitate ovo POČEĆETE SIGURNO!
Serviser je konstatovao da auto izgleda kao da je održavan i da je i dalje u garanciji, ali kako je već nekoliko Hyundaija stiglo zbog problema s motorom, možda ću morati da sačekam na servis nedelju dana ili više
Hyundai je vlasnici modela Genesis odbio da zameni motor iako je vozilo i dalje pod garancijom.
Rebeki Valker, vlasnici luksuznog Hyundai Genesisa, automobil se pokvario dok se vozila auto-putem. Motor se jednostavno ugasio i više nije mogla da ga pokrene, piše NJ.com. Pozvala pomoć na putu i uputila se u ovlašćeni servis. Tamo je usledilo iznenađenje. Naime, iako je automobil imao tek 146.500 pređenih kilometara na satu, u servisu su procenili kako je potrebno da se zameni motor. Uteha je trebalo da bude Hyundaijeva garancija koja je u Americi čak 10 godina ili 160.000 km.
„Serviser je konstatovao da auto izgleda kao da je održavan i da je i dalje u garanciji, ali kako je već nekoliko Hyundaija stiglo zbog problema s motorom, možda ću morati da sačekam na servis nedelju dana ili više. Rekla sam da je to u redu“, kaže vlasnica, ne znajući kakvo joj se iznenađenje sprema.
Ubrzo je usledio poziv u kom su joj tražili račune o zameni motornog ulja. „Rekla sam da smo sigurno menjali ulje, ali da nemam te račune. Imamo ovaj auto sedam godina i ne servisiramo ga na jednom mestu“, rekla je Rebeka i ukazala da na vozilu postoji nalepnica s terminom sledeće zamene motornog ulja, što bi trebalo da bude relevantan dokaz kada je poslednji put menjano.
Iz servisa su, međutim, to odbili. „Serviser je utvrdio da u motoru ima mulja i da sigurno nisam menjala ulje u skladu s propisanim terminima“, rekla je Rebeka i naglasila kako je pokušavala da ga uveri da je Hyundai redovno servisiran.
Da li vi čuvate račune o zameni motornog ulja, pitaju na Tviteru, ukazujući na ovaj neobičan slučaj.
Hyundai je na kraju odbio da joj zameni motor u garanciji, a ponudili su joj ugradnju repariranog motora po ceni od 8.000 dolara, piše index.hr.
„Kupovali smo Hyundaije zbog njihove razumne cene, činjenice da smo retko imali problema s njima i zbog duge garancije,“ rekla je Valker i zaključila: „Nikada u životu više neću kupiti Hyundai.“
Bonus video:
(Espreso/Index.hr)