Čestitamo!
UPRAVO OBJAVLJENE VESTI O LEPOJ BRENI! IZDATO ZVANIČNO SAOPŠTENJE!
Pevačica se oglasila
Najveća balkanska diva Lepa Brena oglasila na Instagamu i otkrila nešto što je tajila duži vremenski period.
Naime, Brena je vredno radila na pokretanju novog biznisa a sada svi imamo priliku da čujemo o čemu se radi i šta nam je to pripremila.
Ona je pokrenula brend koji će se baviti proizvodima iz lepote i zdravlja a prvi asortiman proizvoda jesu liksuzne specijalne čarape, protkane zlatnim nitima koje ima specijalnu tehnologiju kompresije i prilagođavaju se svakoj nozi stvarajući osećaj komfora.
Podsetimo, nakon što su Lepa Brena i Saša Popović prodali “Grand” produkciju za 30 milona evra, pevačica je odlučila da pokrene sopstveni biznis. Zvezda nekadašnje “Jugoslavije” rešila je da uloži novac u novi biznis i to pozamašnu svotu.
Brena je želela da to bude nešto što je vezano za pripadnice nežnijeg pola, a vrlo brzo je smislila da to bude proizvodnja čarapa, prvenstveno hulahopki. Ona već mesecima obavlja brojne sastanke sa ljudima iz ove industrije, koji su vrsni poznavaoci kako materijala tako i dizajna, te će svoj brend najverovatnije predstaviti javnosti na proleće.
- Brena je odlučila da određeni kapital uloži u proizvodnju ženskih čarapa. U razgovoru sa brojnim ljudima iz ovog biznisa shvatila je da to do sada niko nije uradio, te je ona poželela da bude prva javna ličnost koja će plasirati ženske hulahopke i druge proizvode koji se prave od ovog specifičnog materijala. Za sada je sve postavljeno i u fazi je isprobavanja proizvodnje, a ubrzo se kreće i sa izradom prvih primeraka. Njoj se ovaj biznis posebno dopao jer ima veze sa šivenjem i odabirom materijala. Njoj je to u krvi jer je njena majka volela da šije, pa joj je često za koncerte pravila kostime. Sama Brena je često učestovovala u izradi istih i sa majkom birala materijale - objašnjava izvor blizak muzičkoj zvezdi i dodaje:
- Nju ne mrzi da se bavi svim tim stvarima oko organizacije i pravljenje čitavog biznis plana jer želi da sve bude savršeno. Nema problem da po nekoliko sati sedi na sastancima i sluša od stručnih ljudi šta bi sve trebalo uraditi da bi proizvod bio lep, udoban i kvalitetan. Kako je korona smanjila broj nastupa na kojima je bila, Brena je ovom biznisu mogla da se posveti u potpunosti. Sa mnogim dobavljačima je imala onlajn sastanke, a savetovala se i sa svojim prijateljicama oko dizajna.
Brena se i sa suprugom Bobom savetovala oko mnogih ulaganja jer je on vrsni poznavalac biznisa.
- Boba ima, što bi se reklo, “nos” za biznis i ulaganja ,a u Breninom predlogu je video mogućnost da proizvodnja zaživi. Sa druge strane Brena je poznata po dugim nogama, to je već godinama njen zaštitini znak pa su čarabe dobar marketinški potez, kaže izvor.
(Espreso)