Solun, Foto: Viva Greece / Printscreen / Youtube / Aleksandra Čolić

LOŠE ISKUSTVO

PORODICU IZ SRBIJE NASAMARILI NA IZLETU U SOLUNU: "Jedna limunada je bila 9 EVRA, ne žalim da platim, ali..."

Jedna Jelena je podelila svoje loše iskustvo

Objavljeno: 11.08.2022. 11:15h

Prevaranti na razne načine pokušavaju da ulove svoje žrtve, a ove sezone se sve više turista žali na Grčku.

Jedna Jelena je podelila svoje loše iskustvo u jednoj grupi na Fejsbuku. Naime, doživela je veliku neprijatnost na izletu u Solunu.

FOTO: Printscreen/Youtube/Rocher Bros
FOTO: Youtube printscreen

- Ukoliko dolazite na izlet u Solun i rešite da se provozate brodićima kod Bele Kule gde plaćate piće koje nije jeftino, jer sa tim pićem platite i vožnju koja traje 15 minuta, vodite računa na njihove fore, piše im na ulazu da deca plaćaju 50 posto od cene pića, a zapravo ti daju popust za samo jedno dete. Kada ih suočiš, kaže konobarcica samo deca do 5 godina, a naša imaju 6 i 8. Onda pitamo hostesu koja radi ispred broda, ona kaže deca do 10 godina imaju popust i kada im kažeš da se to nije desilo, oni ti se samo izvinjavaju, tako da su nam maznuli 5 eura, ja sam htela da se svađam, ali muž nije hteo da pravimo scene zbog dece i 5 eura da im kvarimo utisak. Ja ne žalim da platim, ali ne bih dala ni cent onima koji žele da prevare na ove glupe fore... Naručili smo 4 limunade, jedna je bila 9 eura - napisala je razočarana žena na Fejsbuku.

FOTO: Espreso
FOTO: Printscreen, Profimedia, Ilustracija/Espreso.co.rs
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia
FOTO: Profimedia

Podsetimo, nedavno je i jedan Zoran podelio neprijatnost koju je doživeo.

Prema rečima Zorana Jokića iz Beograda, sa kumovima i prijateljima, njih ukupno tri porodice, tradicionalno su se uputili ka Grčkoj, gde letuju godinama. Kako ih ima dosta, uvek gledaju da iznajme kuću, što su uradili na vreme, još proletos.

- Uredno smo rezervisali smeštaj preko aplikacije za rezervaciju smeštaja, kao što smo to radili i prethodnih godina. Bili smo pet dana u jednom mestu, sve je bilo u redu, onako kako je i pisalo u ponudi. Veče pre nego što je trebalo da krenemo u drugo mesto stigla nam je poruka od vlasnika kuće da mora da otkaže smeštaj jer je kuća poplavljena i ne može tako brzo da sanira kvar - rekao je Zoran, dodavši da su bili, malo je reći, neprijatno iznenađeni.

- Obratili smo se nadležnima preko aplikacije, našli su nam zamenu za taj smeštaj, ali kad smo sutradan došli tamo, nismo mogli da prihvatimo, jer su uslovi za boravak bili užasni. Potražili smo kuću koju smo prethodno rezervisali u nadi da je kvar saniran i da ćemo se možda dogovoriti s vlasnikom, ali je šok tek usledio kad smo shvatili da ta kuća ne postoji i da smo prevareni

(Espreso)