vau!
GLEDAOCI ĆE PROLAZITI JEFTINIJE? Netfliks objavio VEST koja će ODUŠEVITI fanove!
Podsticanje oglašavanja je deo Netflik-ovog cilja da se preorijentiše za manje vremena
Netfliks i Majkrosoft udružuju se kako bi izgradili nivo striming servisa koji podržava oglašavanje, jer se utrkuje da ponudi jeftiniju opciju za potrošače usred teške konkurencije i rastuće inflacije.
Usluga striminga, koja je navodno razgovarala sa potencijalnim partnerima, odabrala je Majkrosoft jer je „nudila fleksibilnost za inovacije tokom vremena na strani tehnologije i prodaje, kao i snažnu zaštitu privatnosti za naše članove“, rekao je glavni operativni direktor Greg Peters.
Izvršni direktor Netfliksa Reed Hastings je u aprilu najavio da će kompanija kreirati verziju svoje usluge koja podržava oglašavanje.
Podsticanje oglašavanja je deo Netfliks-ovog cilja da se preorijentiše za manje vremena. Izgubio je dve trećine svoje tržišne vrednosti od novembra, a analitičari su uporedili njegov pad sa krahom dotcom-a.
Netfliks i Disnei imaju isti cilj: da dodaju više pretplatnika. Njihov izazov je da obezbede da opcija podržana oglasima ne odvede previše kupaca po punoj ceni, dok istovremeno dopre do dovoljnog broja ljudi da privuče oglašivače. Oglašavanje donosi više od 10 milijardi dolara godišnje za Microsoft, što ga čini četvrtim po veličini igračem za digitalno oglašavanje, pri čemu najveći deo prodaje dolazi od pretraživača Bing i oglasa za posao na LinkedIn-u.
Bonus video:
(Espreso/Telegraf)