kakav šok
ZADRUGA ŠEST DOBIJA NOVI DEO IMANJA: Otkriveni svi DETALJI, evo šta ćemo gledati od septembra!
Te statistike su nenormalne, ako si primetio imali smo dva miliona gledalaca svakog dana i to je potpuno nenormalno, na mesečnom novou četiri miliona, a ukupno za deset meseci nepunih sedam miliona što je 88% populacije, što su potpuno nenormalne brojke, a ne samo na televiziji
Uživo sa spektakularne žurke povodom kraja Zadruge 5, voditelj Darko Tanasijević se uključio u program i tom prilikom razgovarao sa direktorom i vlasnikom Pink Media Grupe Željkom Mitrovićem koji je i autor spektakularnog projekta Zadruga.
Sinoć smo obrorili rekorde ne samo u Srbije, nego i u Bosni i u Crnoj Gori, svuda gde imamo velike televizije, ovo je bilo samo ono što se gledalo i veoma sam ponosan zbog toga - rekao je Željko na samom startu.
Kada sumiramo prethodnih 10 meseci koliko je prethodna sezona Zadruge trajala, kako ona izgleda u brojkama?
Te statistike su nenormalne, ako si primetio imali smo dva miliona gledalaca svakog dana i to je potpuno nenormalno, na mesečnom novou četiri miliona, a ukupno za deset meseci nepunih sedam miliona što je 88% populacije, što su potpuno nenormalne brojke, a ne samo na televiziji. Televizija je nešto gde je to očekivano i to je naš teren. Ono što je meni impresivno je to da deset milijardi pregleda ima jutjub kanal Zadruge što je potpuno nenormalno, a samo ova sezona je imala skoro dve i po milijarde pregleda a i to su potpuno nenoramalni podaci, a još je luđi podatak od 110 miliona sati koliko je pregledana Zadruga, svega 30 miliona sati je Srbija, što znači da preko 70% gledanosti je van Srbije, znači dvadeset miliona sati je Bosna i Hercegovina, deset miliona sati je u Hrvatskoj, pet miliona sati je u Makedniji, pet miliona sati je u Crnoj Gori, zanimljivo je da je deset miliona sati u Nemačkoj, a ako se ne varam pet miliona sati u Austriji, dva i po miliona sati u Americi, što su potpuno nenoralni rezulatati, s obzirom na to da je ovo televizijski projekat, pa tek onda projekat koji je imao nameru da i u tom smeru napravi pometnju. Vidite da je danas u trendingu, dakle sve je potpuno danas u znaku Zadruge - otkrio je vlasnik Pink Media Grupe.
Da li ste vi očekivali kada ste projektovali Zadrugu 1, kao i sve ostale sezone da će Zadruga kao televizijski format uraditi sve što je do sada moguće na televiziji, i da će doživeti takvu ekspanziju onlajn?
Kad malo posmatram ovo polemike oko Zadruge, blago sam razočaran jer niko nije primetio da mi je bila ambicija kao autora ovog projetka da preslikam Orvelovski 1984 ili da ekranizujem Trumanov show, pa sam čak i napravio nešto što je jako simbolično sa Orvelovskim čudom od dela 1984. Mi smo ovde imali ministarstvo ljubavi na Rajskom ostrvu, crni sto kao ministarsvo istine, imali smo produkciju kao policiju misli,pravio sam tu neku simetriju sa Orvelom, i vrlo je zanimljivo da smo dobijali nagrade. Mi smo dobili prvu nagradu za produkciju u Evropu, a tamo su mi svi postavljali ta pitanja, a ovde niko nije to primetio, ni Orvela, ni Trumanov show.
Zadruga je oborila sve rekorde gledanosti kao što smo rekli prethodnih deset meseci, na jutjubu je pogledano 111 miliona sati?
Zanimljivo je da je samo 30 miliona sati u Srbiji. Ovde postoji ceo tim ljudi koji bukvalno žive ovde. Zahvalnost svim ljudima koji su učestvovali na programu. Nije se pitalo ni koliko sati, ni koliko dana, nekada se spavalo u Šimanovcima, imamo sreće pa ima gde da se prespava ovde. Ogroman broj sati, ogroman broja emisija, treba to pomnožiti sa četiri, zato što imamo četiri strima, a to su potpuno četiri paralelna programa, sa četiri pararelne ekipe koje vode računa o svakom strimu, tako da sve bi to moglo da se kaže i puta četiri.
Posle pola decenije koliko traje ovaj projekat, postvalja se pitanje, kome smeta jaka Zadruga?
Različiti su motivi, smeta pre svega najviše konkurenciji, a smeta i drugim socijalnim grupama, kojima ne odgovara tako moćan mediji, jer mi 25 godina imamo lidersku poziciju, ali Zadruga je kuća u kući koja čini da gledanost bude još stabilnija, još snažnija, i pre svega što mi ovaj projetak možemo razvijati u raznim pravcima. Jedan od pravaca je i internacionalna verzija, gde bi bili takmičari iz celog sveta, treba nam još jedan svet ovde, razmišljamo da ga sagradimo, jeziv bi bio engleski, ali bismo titlovali u odnosu na zemlje gde bi se prikazivalo. Svako bi iznad kreveta imao zastavu svoje zemlje, to bi bilo zanimljivo. Imam ponudu međunarodnog partnera baš za to - dodao je Željko.
Šta Vas je navelo na to da sada najavljujemo šestu sezonu?
Nenormalno je da za projekat koji smo najavili da ćemo ugasiti, on je još više eksplodirao, desilo se užasan pristisak na moje sve privatne mreže, desile su se desetine hiljada poruka, zapitao sam se da li je odluka ispravna, a ja sam od onih koji nije sujetan kada primetim da nešto nije u redu sa mojom odukom.
Ja ne mogu reći da sam baš toliko posvećen, posvećen jesam kod strateških stvari, ali Milica jeste, Milica ima ceo tim ljudi, njih trideset, četrdeset, koji se bave kreativnim stvarima. Ona je toliko posvećena tome, ja nažalost nemam toliko vremena - dodao je Željko pa otkrio šta će se promeniti u Zadruzi 6:
Mislim da će Zadruga 6 krenuti ranije, ili 3. ili 10. septembra, a ovaj kasting mora da bude spektakularan. Mislim da ću napraviti jednu uličicu sa tim ministarstvima, i imam ideju ko će upravljati njima. Biće to kao kod Orvela - rekao je Željko.
Bonus video:
(Espreso)