Foto: Profimedia

ŠTA JE OVO?!

C&A BREND SE POVLAČI IZ SRBIJE, OŠTETILI DRŽAVU ZA PREKO 6 MILIONA: Šokantni detalji su upravo procurili u javnost

- Uprava kompanije je sazvala u ponedeljak popodne sastanak

Objavljeno: 06.07.2022. 13:43h > 13:47h

Modni lanac C&A (C&A Moda RS D.o.o. Beograd) sprema se da pobegne iz Srbije, a nakon što je država otkrila da su skoro sedam godina švercovali kinesku robu i na taj način oštetili budžet Srbije za šest miliona evra, ekskluzivno saznaje "Blic Biznis".

Ova informacija sada je već vrlo aktuelna među ukupno oko 130 radanika kojima je menadžment i zvanično saopštio da je pitanje dana kada bi firma mogla da zatvori vrata i da ih ostavi na ulici.

- Uprava kompanije je sazvala u ponedeljak popodne sastanak na kom je saopšteno da bi brzo mogla da prestane sa radom - potvrdilo nam je više sagovornika upućenih u ovu priču.

Kako saznajemo, iza cele priče stoje mahinacaje ovog modnog lanca koji je u Srbiju došao 2012. godine i koji je sada zbog nelegalnog poslovanja i višemilionskog carinskog prekršaja bukvalno sateran uza zid.

Protiv kompanije C&A, postupak je pokrenula Uprava Carina koja je u leto 2021. otkrila malverzacije u vezi sa uvozom robe koja nije njihov brend. Prema našim saznanjima radi se o švercovanju robe još od 2014.

- Skoro 7 godina ova kompanija je sa austrijskim špediterom "Quehenberger" radila protiv zakona. Zajedno su omogućili da se ozvaniči švercovana kineska roba kao njihova, tako što su udarali pečat koji je trebalo da bude dokaz originalnosti. Špediter je čak posle pokretanja postupka Uprave Carina promenio ime u Transfera, a kako bi sačuvao reputaciju i mogao dalje da radi u Srbiji - kaže naš dobro obavešten izvor i napominje da u ovom prekršaju nije učestvovao niti jedan radnik Uprave carina.

"Blic Biznis" je uputio pitanja Upravi Carina kako bi dobio i zvaničnu potvrdu svojih saznanja i tokom dana očekujemo odgovor.

Kompanija C&A otvorila je prvu prodavnicu u Srbiji 2012. Posluju u 14 filijala širom Srbije, uglavnom u šoping centrima. U Srbiji su postali popularni zbog nižih cena.

(Espreso/Blic)