Teodora Džehverović, Foto: Promo

PUMA želi da se poveže sa svojim potrošačima na smislen način

PUMA predstavlja srpsku pop zvezdu Teodoru kao ambasadora brenda

Lokalni značaj je jedan od stubova PUMINE strategije. Partnerstvom sa ambasadorima koji su važni za lokalnu publiku, PUMA želi da se poveže sa svojim potrošačima na smislen način

Objavljeno: 15.06.2022. 09:51h

Sportska kompanija PUMA želi dobrodošlicu srpskoj pop zvezdi i infuenserki Teodori Džehverović u tim ambasadora ovog brenda, koja će takođe postati deo PUMINE “She Moves Us” komunikacione platforme. (srp. “Ona nas pokreće”).

“She Moves Us” slavi žene koje se snažno kreću ka ciljevima, a koje povezuje sport, kultura i lične vrednosti. Govori o tome na koji način su ambasadorke brenda PUMA bile inspirisane da postignu ono što danas jesu, kako su prevazišle izazove u privatnom životu i karijeri, i kako su dospele do vrha u oblastima kojima se bave.

foto: Promo

- Nije me život baš milovao, imala sam razne uspone i padove, ali sam se uvek borila da budem najbolja verzija sebe – otkriva Teodora i dodaje:

- Tokom cele moje karijere propagiram i borim se na prvom mestu za to da svi mi budemo jednaki. Ko god da smo, šta god da smo, kakav god da je naš izbor, ko god da nam je partner, odakle god da potičemo i kojeg god materijalnog statusa da smo – za mene su ljudi jednaki. I tako ću učiti sutra svoje dete, da je za čoveka najbitnije da bude čovek!

foto: Promo

Teodora je veoma aktivna u svojoj profesiji, u svom svetu i na svojim svakodnevnim treninzima. Bilo da se radi o muzici ili sportu, ona ostavlja svoj trag i pokreće ljude oko sebe. Kreće se sa samopouzdanjem i stilom, a za njom se okreću. Sa 1,3 miliona pratilaca na Instagramu, Teodora je jedna od najuticajnijih umetnica na društvenim mrežama u svojoj zemlji. Srpska pop muzika postaje popularna i na drugim tržištima, posebno u Nemačkoj i Austriji.

- Sada kada je Teodora deo PUMA porodice, bolje ćemo dopreti do mnogobrojne, mlade publike u Srbiji i na drugim evropskim tržištima - rekao je Johan Kuhlo, generalni direktor PUMA distribucije za naš region. - Uzbuđeni smo što ćemo sa njom sarađivati na promociji Sportstyle i Trening linija, kako bismo predstavili najbolje od PUME njenim brojnim pratiocima.

foto: Promo

Lokalni značaj je jedan od stubova PUMINE strategije. Partnerstvom sa ambasadorima koji su važni za lokalnu publiku, PUMA želi da se poveže sa svojim potrošačima na smislen način.

A kada smo upitali Teodoru Džehverović šta za nju znači činjenica da je postala deo PUMA porodice, odgovorila je - Ovo je bukvalno najuspešnija stvar u mom životu i mislim da još uvek nisam svesna šta mi se desilo, jer verujte, toliko sam bila mala naspram onoga što sam sada.

(Espreso)