otvorio se
DRAŠKO NOSI PROSEČNU PLATU NA NOGAMA: Brendirane PATIKE mu koštaju 65.000 dinara, a TVITERAŠI ga RAZAPINJU! FOTO
Od čečnskog vođe Ramzana Kadirova koji obožava Pradine čizme, preko viših evropskih političkih ešalona, pa do Draška Stanivukovića brendirana obuća je nešto što se podrazumeva i ne dovodi se u pitanje
Fotografija Draška Stanivukovića, gradonačelnika Banja Luke, koja je nedavno zabeležena u toku uličnih radova najviše je privukla pažnje zbog obuće jer političar nosi kolekciju Aleksandar Mekvin.
Takozvani kežual izgled je postao jako popularan među političarima, pa je i francuski predsednik Emanuel Makron nedavno je objavio niz fotografija u ležernom izdanju u kancelariji.
Naravno, nijedan odevni predmet na njemu nije bio jeftin.
Bez obzira na njegove pristalice ili protivnike, Tviter nije mogao, a da ne prokomentariše izbor obuće i cenu, piše Blic žena.
"Jedna prosečna plata na noge", "Džaba kad su ružne", "Ljudi sa mnogo manjim parama mogu sebi da priušte sebi Mekvin patike, a i ima kod šanera za 250 evra", "Možda je kopija Kineza Đure", "Ima dosta kopija takvih patima, možda nisu čak ni original", "Ja ovo ne bih obuo ni da mi poklone", samo su neki od stotine komentara.
Podsećamo, u jednom intervjuu Draško je rekao da je prodao BMW i kupio Golfa kako bi bio bliži narodu, aludirajući na značenje imena proizvođača – Folksvagen (Volkswagen) – narodni auto.
Stanivuković je dodao da je s obzirom na česte obilaske terena golf idealna opcija. Draško Stanivuković je po nacionalnosti Srbin, a po veroispovesti pravoslavac.
Stanivuković je svoj politički angažman više puta obrazložio rečima da u politiku nije ušao kako bi se obogatio kao neke njegove iskusnije kolege, nego zato što je želeo nešto da promeni.
U obraćanjima ne krije da je materijalno situiran i da ima mnoge stvari o kojima njegove komšije sanjaju, ali da se upravo zbog toga hvata u koštac s problemima koji muče većinu. Iako je pažnju javnosti privukao još 2014. godine kada je sa 21 godinom postao najmlađi kandidat za poslanika, te naročito dve godine kasnije kada je izabran za odbornika u gradskoj skupštini, buru je izazvala informacija da je kuća porodice Stanivuković „osvanula“ u spotu za pesmu „Dečko moj“, folk pevačice Goge Sekulić.
(Espreso)