HIT NA INTERNETU
SKOČILA PRODAJA BOROSANA ZBOG KONSTRAKTE: Pevačica ih vratila na VELIKA VRATA
Postale su popularne!
Ana Đurić Konstrakta osvojila je odlično 5. mesto na Evroviziji ,a zanimljiv nastup privukao je mnogo pažnje, ali je umetnica uspela i da u centar pažnje vrati legendarne Borosane, cipele koje su bile simbol radnica Jugoslavije.
Borosane se mogu kupiti u retro prodavnicama u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji i Njemačkoj, ali ne i u Srbiji, pa je Konstrakta morala da "mobilizuje" svoj tim da joj pomogne u kupovini istih.
Kako je predstavnik za medije iz kompanije "Borovo" Ivan Stažić rekao, oni su bili upoznati s tim da će predstavnica Srbije nositi biele Borosane na Evroviziji.
- Mi smo srećni što je predstavnica na Evroviziji nosila obuću iz Borova na takvoj pozornici koja je putem malih ekrana praćena s milionima gledalaca te izazvala toliku medijsku zainteresovanost za naš proizvod. Ovim putem želimo da čestitamo Konstrakti na visokom plasmanu na Evrvoziji - rekao je Stažić.
Legendarne cipele su na tržište prvi put lansirane 1968. godine i proizvode se sve od tada. Kako je Stažić ispričao, u prvim godinama proizvodnje dnevno se proizvodilo 1.600 pari Borosana, više od 200.000 pari tokom prvih godina. Sredinom 70-ih i početkom 80-ih su ih nosile sve radnice širom bivše Jugoslavije.
Nakon uspešnog redizajna Startasica, 2008. godine odlučilo se i da Borosane dobiju nov izgled. Tako je legendarna cipela, do tada poznata samo kao radna obuća, postala poželjan ali i izrazito udoban modni dodatak. Borosana danas više nije najprodavaniji proizvod Borova, ali njena prodaja je, kako kaže Stažić, i dalje zadovoljavajuća.
- Potražnja za njima je porasla od izlaska vesti kako će biti na Evrvoiziji. Ovo je dokaz kako Borosana više nije samo radna obuća već i modni dodatak posebno otkada je dobila novi dizajn platna u šarenim i veselim uzorcima - rekao je Stažić, piše RTL.
Bonus video:
(Espreso/Telegraf)